loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 683 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی پارک کردن ماشین

 – Car Parking 3D v3.1.4



Car Parking 3D نام بازی زیبای پارک کردن ماشین در شرایط دشوار است. این بازی نسبت به حجم کم، گرافیک بسیار خوبی دارد و دارای ۴۰ مرحله است که بصورت سه بعدی طراحی شده. شما هدایت ماشین را با استفاده از دکمه هایی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود، بدست می گیرید و در مراحلی با سطح دشواری متفاوت، ذهن خود را در دقت و تمرکز به چالش می کشید.

بهنام فرهادی بازدید : 149 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz


 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در یک جزیره ی خاکی زنگی میکنید و پسر بچه ای که شخصیت اول بازی را اجرا میکند عاشق ماشین سواری در جزیره است . جزیره ای که درارای خانه های گلی و جنگل های انبوه است.دز این مجموعه میتوانید در این جزیره به گش تو گزار بپردازید و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما میشوند از سد راه بردارید.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.

بهنام فرهادی بازدید : 125 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
بازی رانندگی اسفالت 8 هوابرد
شاهکار جدید Gameloft | در کوتاهترین زمان ممکن در اندرویدینا

بله،بالاخره کمپانی فرانسوی گیم‌لافت که همه آن را به خاطر انتشار بازی‌هایی لذت‌بخش و با گرافیک می‌شناسند،

همان‌طور که اطلاع دارید سری بازی‌های Asphalt جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی در سرتاسر جهان بوده و همیشه به خاطر گیم‌پلی‌ای خاص و گرافیکی بسیار بالا شهرت داشته‌اند و اکنون برای بار دیگر در هشتمین قسمت از این سری (Asphalt 8: Airborne) باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم‌ پلی بهبود یافته هستیم که هر بازیبازی با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.جالب است بدانید که این بازی در ابتدا قرار بود با پسوند Infinity نام‌گذاری شود که بعدها به دلایلی به Airborne تغییر نام داد.در این نسخه از بازی آسفالت با اتوموبیل‌ها،مسابقات،شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که تجربه‌ی آن را برای همه لذت‌بخش خواهد کرد.پس اگر طرفدار بازی‌های استودیوی گیم‌لافت و یا سری بازی‌های آسفالت و در کل بازی‌های سبک ریسینگ هستید،توصیه می‌کنم لحظه‌ای هم برای دانلود این بازی بی‌نظیر درنگ نکنید.

بهنام فرهادی بازدید : 124 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار زیبای اندروید Hill Climb Racing v2.21


 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پیشنهاد می شود دانلود کنید و معتاد این بازی شوید…

Hill Climb Racing بازی بسیار بسیاز اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد که به تازگی در گوگل مارکت به استقبال بسیار عالی مواجه شده است. این بازی بر اساس قوانین فیزیک ساخته شده است و باید در آن بتوانید ماشینتان را در مسیرهای پر پیچ و خم، سالم به مقصد برسانید. در این بازی آندروید ۳ ماشین مختلف قابل ارتقاء قرار دارد. شما می توانید قطعات مختلف ماشین نظیر موتور، لاستیک، تعلیق و … را نیز ارتقاء دهید. این بازی کم حجم آندروید دارای گرافیک عالی نیز می باشد.

بهنام فرهادی بازدید : 250 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
برای دانلود بازی اندروید  در ادامه مطلب- باشگاه 20

دانلود بازی نید فور اسپید ۲۰۱۴ Need for Speed Most Wanted



در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 108 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی پارک ماشین اندروید - باشگاه 20

دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.2.0


 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.


بهنام فرهادی بازدید : 155 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید

بازی شبیه ساز کامیون



فکر می کنید در بازی Truck Simulator 2014 می توانید تمامی کارها را بدرستی به پایان برسانید؟ بازی دارای امکانات و وِیژگی های جدید بسیار و محیط ها و زمین های عظیم و واقع گرایانه است. از بین کامیون هایی که با دقت و جزئیات طراحی شده اند، یکی را انتخاب کرده، آن را تا شهرها برانید و کارهایی را که دوست دارید انجام دهید را انتخاب کنید. شما در بزرگراه ها، پل های بزرگ، خیابان های کوچک و… رانندگی خواهید کرد و به انجام ماموریت های مختلف از جمله حمل بار، سوخت رسانی و… خواهید پرداخت.

بهنام فرهادی بازدید : 219 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود پارک ماشین اندروید

 

بازی پارک ماشین تریلر


در بازی زیبا و سرگرم کننده Trailer Parking پشت فرمان تریلری بزرگ رفته و آن را برای پارک در محل های تعیین شده برانید. بر جاده مسلط شده و با آوردن فشار روی پدال گاز، دیگر رانندگان را مضطرب کنید! باید توجه داشته باشید که هدایت و راندن وسایل نقلیه بزرگ تر، مهارت رانندگی بالاتری را می طلبند. شما در عین رانندگی، باید وزن آن را هم به درستی مدیریت کنید.

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 3,634
  • بازدید کلی : 155,502
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا