loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 284 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 135 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید


اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی برای استفاده در تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید خود می گردید ما به شما دانلود بازی زیبای Clash of Lords 2 1.0.155 را پیشنهاد می کنیم که از گرافییکی بسیلر بالا بهره می برد که این امر جذابیت بازی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند دو چندان خواهد کرد. این بازی به علت دارا بودن گیم پلی طولانی توانسته نظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و به همین علت نیز توانسته رتبه بالایی را در گوگل پلی به خود اختصاص بدهد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی زیبای نبرد لرد ها Clash of Lords شما به یک پادشاه قدرتمند تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود در تصمیم گیری ،دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید

بهنام فرهادی بازدید : 158 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
بازی نبرد برای وسناف


Battle for Wesnoth نام بازی غیر رسمی و پورت شده بازی کامپیوتر با همین عنوان برای اندروید است. این بازی، یک بازی استراتژیکی و فانتزی مبتنی بر نوبت است و لشکر کشی های جذاب بسیار، تعداد واحدها و یگان های جنگی زیاد، نژادهای مختلف، بازیکنان کنترل شده با هوش مصنوعی کامپیوتر، بازی چند نفره و… را شامل می شود.

بهنام فرهادی بازدید : 155 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی منطقه دفاع ۲ – Defense zone 2 HD v1.3.1



مراحل جدید و درگیر کننده بازی، خیره کننده تر و گیراتر از قبل هستند! تسلیحات جدید در کنار حریفان جدید و حتی اکشن و تاکتیک بیشتر در نسخه دوم بازی سبک دفاعی منطقه دفاع با نام Defense zone 2 HD اضافه شده اند. تنظیمات بازی برای رساندن بازیکنان مختلف به اهدافشان متعادل شده است؛ اگر می خواهید که مهارت ها و استراتژی خود را امتحان کنید، می توانید مراحل سخت را بازی کنید و اگر تنها برای سرگرمی بازی می کنید، می توانید مراحل را با سطح سختی آسان یا متوسط بازی کنید.

تنوع عالی تر جنگ افزارها و حالت های دید، آزادی عمل خاصی را برای انتخاب تاکتیک نبرد به شما می دهد. جنگ افزار و موقعیت مناسبش را انتخاب کنید تا دفاع موثری داشته باشید. حملات هوایی و افزایش موقتی قدرت جنگ افزارها برتری را به شما می دهد و تضمین می کند که هرگز در طول فرایند نبرد خسته نخواهید شد.

بهنام فرهادی بازدید : 226 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی بی عدالتی: خدایان میان ما 

 Injustice: Gods Among Us v1.8.2


 این بازی، اجازه می دهد تا فهرستی از کاراکترها، حرکات و قدرت ها ایجاد کرده و وارد میدان نبردهای مبتنی بر لمس ۳ به ۳ شوید. کاراکترهای بازی شامل بتمن، سایبورگ، هارلی کوین، سوپرمن و… می شوند که هر یک قدرت ها و مهارت های منحصر بفرد مبارزه خود را دارند.

فهرستی بزرگ و قابل انتخاب از کاراکترهای محبوب و کمیک DC، گرافیک فوق العاده و سه بعدی با انیمیشن های قابل انتخاب، ساخت حرکات ترکیبی، افزایش قدرت و مغلوب کردن رقبا و استفاده از صفحه لمسی در نبردهای تن به تن و ۳ به ۳، از جمله ویژگی های بازی هستند.

بهنام فرهادی بازدید : 187 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن مبارزه ای Street Fighter IV

 دانلود بازی مبارزه در خیابان ۲۰۱۳


 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Street Fighter IV یک بازی شبیه بازی تیکن که در آن با دشمنانی روبه رو میشوید که هر کدام ابر قهرمانانی هستند. آنها هر کدام از قدرت های غیر طبیعی و باور نکردنی برخوردار هستند و این قدرت ها را در طول زندگی سخت و خون آشامی که داشته اند کسب کرده اند. در ادامه به برخی از ویژگی های بازی به طور دقیق اشاره شده است.

این بازی را به طور رایگان برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های بازی Street Fighter IV:
بهترین بازی اکشن و مبارزه ای در جهان!
گرافیک شگفت انگیز و وجود تصاویر فوق العاده! ! !
این مبارزه واقعی با طبیعت است! ! !
نگاهی به شجاعت خود با مبارزه با دشمنان قوی تر! ! !
سلاح های متعدد!
مهارت های خیره کننده و تقویت کننده (امپلی فایر)! ترکیبات مختلف با سلاح های مختلف جنگنده خیابانی!

بهنام فرهادی بازدید : 131 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Overkill 2 v1.4 بازی جنگی با گرافیک عالی

سری دوم بازی جنگی زیبا و باگرافیکOverkill 2

Overkill 2 این بازی خیلی سرگرم کنندست و میتونید چند ساعت باهاش مشغول شید
بازی گرافیکی تیر اندازی با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن

ویژگی ها Overkill 2:

قابلیت بازی چند نفره(MULTIPLAYER)
پلت فرم GO croos
مقدار زیادی خون،
کیفیت عالی با گرافیک بالا
موسیقی و جلوه های صوتی واقع گرایانه
ارتقاء سلاح های خود به صورتی که دوست دارید
آمار های دقیق برای اندازه گیری پیشرفت ( گلوله شات، دقت، و….)
۱۸ اسلحه متفاوت
و….



بهنام فرهادی بازدید : 171 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی گنگ استار وگاس

Gangstar Vegas نام بازی فوق العاده زیبا، اکشن و جهان-باز گنگ استار وگاس از سری بازی های پرطرفدار گنگ استار کمپانی مطرح گیم لافت است. این بار این بازی در فضای شهر لاس وگاس آمریکا انجام می شود و در آن شما آزادی عمل خاصی دارید که نظیر آن را کمتر در سایر بازی های اندروید می توان دید. برای سرگرمی، خرابکاری و جنگ با سلاح های گرم آماده شوید!

بهنام فرهادی بازدید : 97 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی حمله رعد آسای ارتش


برای اکشن چند نفره آماده اید؟ Blitz Brigade – Online FPS fun نام بازی همه جانبه سبک FPS (تیراندازی اول شخص) از کمپانی مطرح گیم لافت است که در آن شما در نقش یکی از پنج جنگجوی ماهر قرار گرفته و با سایر بازیکنان تیم تشکیل می دهید تا بتوانید دشمنان خود را در هم کوبیده و مغلوبشان کنید.

بازی با ۱۲ بازیکن و نبرد آنلاین در بازی های چند نفره، ۵ سطح مختلف (سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی)، کنترل میدان نبرد در حالت Domination، استفاده از ۳ وسیله نقلیه مختلف برای برتری تاکتیکی در جنگ، جنگ با بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح، طعنه زدن ها و متلک انداختن های جالب و منحصر بفرد برای هر کاراکتر و چت صوتی از جمله ویژگی های بازی هستند.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 3,537
  • بازدید کلی : 155,405
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا