loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 221 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)
بازی شبیه ساز کشاورزی


مزرعه خود را در بازی بسیار زیبا و اکشن Farming Simulator 14 بنا کرده و کشاورزی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید! کنترل مزرعه و زمین های خود را بدست گرفته و رویای کاشت، درو و برداشت محصول خود را به حقیقت تبدیل کنید. در کنار ظاهر و حس لطیف بازی، Farming Simulator 14 کنترل تعدادی ماشین مزرعه داری دو تایی را به شما می دهد؛ تمامی ماشین ها، مدل های واقعی هستند و از تولیدکنندگان واقعی تجهیزات کشاورزی برگرفته شده اند.

بهنام فرهادی بازدید : 284 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 112 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی HD روباه جنگجو

Fox Dash HD


 دانلود بازی با کیفیت hd


 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر


Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 486 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید CHAOS Combat Copters 6.3.1
CHAOS Combat Copters 6.3.1 نام یکی از محبوب ترین بازی های مخصوص تلفن های همراه اندرویدی می باشد که برای دوستداران دانلود بازی های نبرد هوایی نامی آشنا می باشد. که امروز ما برای شما آخرین نسخه آن را قرار داده ایم. در این بازی زیبا شما به خلبان یک هلیکوپتر جنگی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از مهارت هایی که به دست می آورد ب نبرد با دشمنان خود برود و آن ها را در نبردی سخت و نفس گیر از سر راه خود بردارد و یکی پس از دیگری نابود کند.


پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 765 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی جذاب گانگستر وگاس و هک پول

در بازی آیفون آیپد آیپاد Gangstar Vegas گانگستر وگاس شما یک شخصیت وحشی هستید که باید در یک ماموریت خطرناک در شهر لاس وگاس به عنوان یک جنگنده ۸۰ ماموریت خطرناک را پشت سر بگذارید، بازی گانگستر وگاس شباهت زیادی به بازی پرطرفدار GTA دارد و در این بازی شما باید با اسلحه های بسیار حرفه ای طی مراحل خاص تمامی ماموریت های خود را پشت سر بگذارید و تمامی کسانی را که مانع کار شما می شوند را از بین ببرید، در این ورژن ۱۴ مرحله و تعداد زیادی لباس و اسلحه های حرفه ای اضافه شده است، بازی گانگستر وگاس با گرافیکی فوق العاده و محیط سه بعدی طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 182 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی فرار از معبد

ورژن ۲۰۱۴ Temple Run Oz 2.5.0

دانلود بازی فرار از معبد اندروید نسخه ۲۰۱۴


اگر از طرفداران قدیمی سایت ما بوده باشید حتما از نسخه های قبلی بازی فرار از معبد دیدن کرده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ این بازی را برای اندروید دانلود کنید.بازی های ساده اندروید همیشه از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که تمام بازی های موجود به این سبک نیز چندان موفق نبوده اند اما با اطمینان می توان گفت که بازی هیجان انگیز Temple Run: Oz 2.5.0 از این دسته بازی ها نیست. در این بازی شما در نقش یک مرد جوان ظاهر می شوید که از یک معبد تاریخی یک جسم باستانی را سرقت کرده است و حالا برای نجات جان خود از دست محافظان آن معبد قدیمی در تلاش است و قصد دارد با دویدن و پریدن هر چه بیشتر از آن ها دور شود. بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل و جاده های کوهستانی و در شب و روز انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند اما همه آن ها یک ویژگی دارند و آن هم مسیری است که به رنگ زرد مشخص شده است و شما حتما باید در آن مسیر حرکت کنید در غیر این صورت از مسیر خارج خواهید شد و جان خود را از دست خواهید داد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 162 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن هرکول برای اندروید

 HERCULES 1.0.1


امروز برای شما یک بازی اکشن را تدارک دیده ایم.بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز HERCULES THE OFFICIAL GAME 1.0.1 که قادر است به سادگی شما را برای ساعت متوالی به خود مشغول سازد با استفاده از بازی زیبای هرکول که توسط شرکت بازی سازی Glu Mobile بطور رایگان در گوگل پلی عرضه شده است شما می توانید لذت واقعی یک بازی اندرویدی را احساس نمایید این بازی که از حجم بسیار کمی بهره می برد می تواند شما را به سادگی مجذوب کیفیت خود سازد به گونه ای که شما پس از نصب و اجرا آن متوجه کیفیت بالای گرافیک و همچنین گیم پلی بی نظیر این بازی خواهید شد.دانلود این بازی از مقون به صرفه ترین دانلود ها است!

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


بهنام فرهادی بازدید : 175 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی گلف برای اندروید

King of the Course Golf 1.3.2


آیا شما هم از دوست داران بازی های ورزشی هستید، آیا علاقه مند هستید که اوقات فراغت خود را با استفاده از یک بازی هیجان انگیز پرکنید.با دانلود این بازی گلف می توانید مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی King of the Course Golf لذت برید. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی King of the Course Golf 1.3.2 را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید و از بازی گلف با کیفیتی بسیار بالا و گرافیکی کاملا سه بعدی لذت ببرید. در این بازی شما به یک گلف باز حرفه ای تبدیل خواهید شد که باید به بهترین زمین های گلف دنیا بروید و در آن جا به رقابت با دیگر گلف بازان حرفه ای بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و همچنین در مسابقاتی که برای شما تدارک دیده خواهد شد نفر اول بشوید.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳،۳ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 169 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی حفظ تعادل موتور اندروید
 Trial Racing 2014 Xtreme 1.1


اگر به بازی های موتور علاقه دارید، بدون شک دانلود بازی Trial Racing 2014 Xtreme 1.1 می تواند انتخاب مناسبی برای اندروید شما باشد. در این بازی شما باید یک موتور سیکلت یا دوچرخه مخصوص جاده های خاکی و کوهستانی را به سلمامت به مقصد برسانید. اما انجام این بازی و به انتها رساندن مرحله های مختلف آن به همین سادگی نیستند زیر جاذبه زمین و همچنین شیب های تند تپه ها و کوه ها و همچنین سایر موانعی که در مقابل شما قرار دارند مانع از رسیدن شما به خط پایان خواهند شد. در این بازی شما تنها می توانید با چند حرکت ساده و ابتدایی جان خود و موتور خود را نجات دهید، این حرکات شامل حرکت خطی موتور و همچنین چند حرکت ساده دیگر است. با اینکه بازی به سبک دو بعدی ساخته شده است اما دارای عمق است و همین گرافیک سه بعدی زیبایی آن را دو چندان کرده است.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 3,462
  • بازدید کلی : 155,330
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا