loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 221 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)
بازی شبیه ساز کشاورزی


مزرعه خود را در بازی بسیار زیبا و اکشن Farming Simulator 14 بنا کرده و کشاورزی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید! کنترل مزرعه و زمین های خود را بدست گرفته و رویای کاشت، درو و برداشت محصول خود را به حقیقت تبدیل کنید. در کنار ظاهر و حس لطیف بازی، Farming Simulator 14 کنترل تعدادی ماشین مزرعه داری دو تایی را به شما می دهد؛ تمامی ماشین ها، مدل های واقعی هستند و از تولیدکنندگان واقعی تجهیزات کشاورزی برگرفته شده اند.

بهنام فرهادی بازدید : 284 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 135 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید


اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی برای استفاده در تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید خود می گردید ما به شما دانلود بازی زیبای Clash of Lords 2 1.0.155 را پیشنهاد می کنیم که از گرافییکی بسیلر بالا بهره می برد که این امر جذابیت بازی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند دو چندان خواهد کرد. این بازی به علت دارا بودن گیم پلی طولانی توانسته نظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و به همین علت نیز توانسته رتبه بالایی را در گوگل پلی به خود اختصاص بدهد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی زیبای نبرد لرد ها Clash of Lords شما به یک پادشاه قدرتمند تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود در تصمیم گیری ،دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید

بهنام فرهادی بازدید : 112 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی HD روباه جنگجو

Fox Dash HD


 دانلود بازی با کیفیت hd


 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر


Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 486 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید CHAOS Combat Copters 6.3.1
CHAOS Combat Copters 6.3.1 نام یکی از محبوب ترین بازی های مخصوص تلفن های همراه اندرویدی می باشد که برای دوستداران دانلود بازی های نبرد هوایی نامی آشنا می باشد. که امروز ما برای شما آخرین نسخه آن را قرار داده ایم. در این بازی زیبا شما به خلبان یک هلیکوپتر جنگی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از مهارت هایی که به دست می آورد ب نبرد با دشمنان خود برود و آن ها را در نبردی سخت و نفس گیر از سر راه خود بردارد و یکی پس از دیگری نابود کند.


پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 766 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی جذاب گانگستر وگاس و هک پول

در بازی آیفون آیپد آیپاد Gangstar Vegas گانگستر وگاس شما یک شخصیت وحشی هستید که باید در یک ماموریت خطرناک در شهر لاس وگاس به عنوان یک جنگنده ۸۰ ماموریت خطرناک را پشت سر بگذارید، بازی گانگستر وگاس شباهت زیادی به بازی پرطرفدار GTA دارد و در این بازی شما باید با اسلحه های بسیار حرفه ای طی مراحل خاص تمامی ماموریت های خود را پشت سر بگذارید و تمامی کسانی را که مانع کار شما می شوند را از بین ببرید، در این ورژن ۱۴ مرحله و تعداد زیادی لباس و اسلحه های حرفه ای اضافه شده است، بازی گانگستر وگاس با گرافیکی فوق العاده و محیط سه بعدی طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 135 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید در ادامه مطلب




بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 314 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید در ادامه مطلب - باشگاه 20




دانلود بازی ورزشی زیبای موج سواری 

بازی اندروید جدید

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 196 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید)

Ice Age Village Android

مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

  به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد.

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 401
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 3,534
  • بازدید کلی : 155,402
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا