loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 239 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید


 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 175 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی گلف برای اندروید

King of the Course Golf 1.3.2


آیا شما هم از دوست داران بازی های ورزشی هستید، آیا علاقه مند هستید که اوقات فراغت خود را با استفاده از یک بازی هیجان انگیز پرکنید.با دانلود این بازی گلف می توانید مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی King of the Course Golf لذت برید. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی King of the Course Golf 1.3.2 را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید و از بازی گلف با کیفیتی بسیار بالا و گرافیکی کاملا سه بعدی لذت ببرید. در این بازی شما به یک گلف باز حرفه ای تبدیل خواهید شد که باید به بهترین زمین های گلف دنیا بروید و در آن جا به رقابت با دیگر گلف بازان حرفه ای بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و همچنین در مسابقاتی که برای شما تدارک دیده خواهد شد نفر اول بشوید.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳،۳ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 169 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی حفظ تعادل موتور اندروید
 Trial Racing 2014 Xtreme 1.1


اگر به بازی های موتور علاقه دارید، بدون شک دانلود بازی Trial Racing 2014 Xtreme 1.1 می تواند انتخاب مناسبی برای اندروید شما باشد. در این بازی شما باید یک موتور سیکلت یا دوچرخه مخصوص جاده های خاکی و کوهستانی را به سلمامت به مقصد برسانید. اما انجام این بازی و به انتها رساندن مرحله های مختلف آن به همین سادگی نیستند زیر جاذبه زمین و همچنین شیب های تند تپه ها و کوه ها و همچنین سایر موانعی که در مقابل شما قرار دارند مانع از رسیدن شما به خط پایان خواهند شد. در این بازی شما تنها می توانید با چند حرکت ساده و ابتدایی جان خود و موتور خود را نجات دهید، این حرکات شامل حرکت خطی موتور و همچنین چند حرکت ساده دیگر است. با اینکه بازی به سبک دو بعدی ساخته شده است اما دارای عمق است و همین گرافیک سه بعدی زیبایی آن را دو چندان کرده است.
بهنام فرهادی بازدید : 314 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید در ادامه مطلب - باشگاه 20




دانلود بازی ورزشی زیبای موج سواری 

بازی اندروید جدید

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 101 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سه بعدی گلف Golf 3D

 دانلود بازی گلف برای اندروید


پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Golf 3D v1.8.0گلف ۳D هیجان انگیز ترین بازی گلف در جهان است. هر کس می تواند در این بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز لذت یک ورزش سالم را تجربه کند. ساعت ها در آن غرق می شوید و می توان گففت معتاد بازی می شوید. جالب تر از آن این است که سوراخ هایی که شما می خواهید توپ را درون آن جای دهید را خودتان با لمس کردن صفحه مانیتور ایجاد میکنید البته لازم به ذکر میباشد هر چند این فاصله بیشتر باشد امتیازی بیشتری به شما تعلق می گیرد. اما بازی به این گونه میباشد که با کشیدن انگشت خود روی مانیتور ابتدا دوربین را برای ضربه زدن آماده می کنید و برای ضربه زدن بازی را در حالت آماده باش قرار میدهید و یک ضربه بسته به فاصله شما با توپ می زنید و همچنین شیب دستگاه شما میتواند در مسیر حرکت توپ نقش مهمی داشته باشد.

بهنام فرهادی بازدید : 187 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن مبارزه ای Street Fighter IV

 دانلود بازی مبارزه در خیابان ۲۰۱۳


 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Street Fighter IV یک بازی شبیه بازی تیکن که در آن با دشمنانی روبه رو میشوید که هر کدام ابر قهرمانانی هستند. آنها هر کدام از قدرت های غیر طبیعی و باور نکردنی برخوردار هستند و این قدرت ها را در طول زندگی سخت و خون آشامی که داشته اند کسب کرده اند. در ادامه به برخی از ویژگی های بازی به طور دقیق اشاره شده است.

این بازی را به طور رایگان برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های بازی Street Fighter IV:
بهترین بازی اکشن و مبارزه ای در جهان!
گرافیک شگفت انگیز و وجود تصاویر فوق العاده! ! !
این مبارزه واقعی با طبیعت است! ! !
نگاهی به شجاعت خود با مبارزه با دشمنان قوی تر! ! !
سلاح های متعدد!
مهارت های خیره کننده و تقویت کننده (امپلی فایر)! ترکیبات مختلف با سلاح های مختلف جنگنده خیابانی!

بهنام فرهادی بازدید : 149 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz


 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در یک جزیره ی خاکی زنگی میکنید و پسر بچه ای که شخصیت اول بازی را اجرا میکند عاشق ماشین سواری در جزیره است . جزیره ای که درارای خانه های گلی و جنگل های انبوه است.دز این مجموعه میتوانید در این جزیره به گش تو گزار بپردازید و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما میشوند از سد راه بردارید.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.

بهنام فرهادی بازدید : 125 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
بازی رانندگی اسفالت 8 هوابرد
شاهکار جدید Gameloft | در کوتاهترین زمان ممکن در اندرویدینا

بله،بالاخره کمپانی فرانسوی گیم‌لافت که همه آن را به خاطر انتشار بازی‌هایی لذت‌بخش و با گرافیک می‌شناسند،

همان‌طور که اطلاع دارید سری بازی‌های Asphalt جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی در سرتاسر جهان بوده و همیشه به خاطر گیم‌پلی‌ای خاص و گرافیکی بسیار بالا شهرت داشته‌اند و اکنون برای بار دیگر در هشتمین قسمت از این سری (Asphalt 8: Airborne) باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم‌ پلی بهبود یافته هستیم که هر بازیبازی با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.جالب است بدانید که این بازی در ابتدا قرار بود با پسوند Infinity نام‌گذاری شود که بعدها به دلایلی به Airborne تغییر نام داد.در این نسخه از بازی آسفالت با اتوموبیل‌ها،مسابقات،شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که تجربه‌ی آن را برای همه لذت‌بخش خواهد کرد.پس اگر طرفدار بازی‌های استودیوی گیم‌لافت و یا سری بازی‌های آسفالت و در کل بازی‌های سبک ریسینگ هستید،توصیه می‌کنم لحظه‌ای هم برای دانلود این بازی بی‌نظیر درنگ نکنید.

بهنام فرهادی بازدید : 97 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی حمله رعد آسای ارتش


برای اکشن چند نفره آماده اید؟ Blitz Brigade – Online FPS fun نام بازی همه جانبه سبک FPS (تیراندازی اول شخص) از کمپانی مطرح گیم لافت است که در آن شما در نقش یکی از پنج جنگجوی ماهر قرار گرفته و با سایر بازیکنان تیم تشکیل می دهید تا بتوانید دشمنان خود را در هم کوبیده و مغلوبشان کنید.

بازی با ۱۲ بازیکن و نبرد آنلاین در بازی های چند نفره، ۵ سطح مختلف (سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی)، کنترل میدان نبرد در حالت Domination، استفاده از ۳ وسیله نقلیه مختلف برای برتری تاکتیکی در جنگ، جنگ با بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح، طعنه زدن ها و متلک انداختن های جالب و منحصر بفرد برای هر کاراکتر و چت صوتی از جمله ویژگی های بازی هستند.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 3,594
  • بازدید کلی : 155,462
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا