loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 184 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید

نرم افزار جالب فیلمبرداری از صفحه


Screen Recorder از صفحه گوشی شما با Frame Rate و کیفیت بالا و با فرمت MP4 همراه با صدا فیلمبرداری می کند. توسط این نرم افزار می توانید از کارهای مختلفی که در گوشی خود انجام می دهید، فیلمبرداری کرده و از ویدئوهای تهیه شده برای کاربردهای مختلف استفاده کنید و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. اینکه صدا هم ضبط شود یا نه را می توانید تنظیم کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 183 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار - باشگاه 20


دانلود نرم افزار لانچر اندروید ۴٫۴ کیت کت KitKat Launcher:

 آیا دوست دارید با دانلود نرم افزار لانچر بسیار محیط اندروید خود را بسیار زیبا تر از قبل سازید و لذت ببرید؟

همانطور که می دانید ، چندی پیش شرکت گوگل از نسخه جدید سیستم عامل آندروید با نام آندروید ۴٫۴ کیت کت پرده برداری کرد. چندی بعد ، لیست دستگاه های کاکائویی را نیز در این زمینه اعلام کرد ! اگر دستگاه شما در این لیست نیست ، پیشنهاد می کنیم این لانچر زیبا را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در حال حاضر ، تعداد کمی از دستگاه های آندرویدی می توانند به کیت کت به روز رسانی گردند. اما بد نیست شما هم ظاهر این سیستم عامل را به شکلی کامل در دستگاه های قدیمی تر تجربه کنید ، بله درست متوجه شدید ! در این مطلب ، لانچر بسیار زیبای آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که به واسطه آن ، می توانید ظاهر دستگاه های خود را به طور کامل به محیط آندروید کیت کت تغییر شکل دهید. ساده ، ظریف و بسیار پر سرعت ! جدیدترین نسل از سیستم عامل گوگل را در این لانچر در دستگاه های آندرویدی تجربه کنید ! هوم اسکرین خود را می توانید مطابق با میل و نیاز خود سفارشی کرده و از مجموعه پک های آیکون استفاده کنید. در این لانچر ، مجموعه ای از والپیپرهای اورجینال نکسوس ۵ نیز جای داده شده است که پس از فعال سازی این لانچر ، استفاده از آنان بی نظیر خواهد بود. از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید می توان به رفع مشکل کرش کردن در تبلت ها و رفع برخی از مشکلات و اضافه شدن پایداری های کلی اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.






بهنام فرهادی بازدید : 114 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس AVG برای اندروید

AVG Anti Virus Pro 4.1 Android

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

آنتی ویروسی که باشگاه 20 امروز در اختیار شما قرار داده مخصوص موبایل های اندرویدی بوده که نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.

بهنام فرهادی بازدید : 141 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

جدید ترین نسخه نرم افزار اینستاگرام اندروید


Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 620 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دیکشنری آفلاین اندروید

 Dictionary Offline 2.0.8


فرهنگ لغت (دیکشنری) بصورت آفلاین برای گوشی های اندروید

Dictionary Offline 2.0.8

برای اندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر

 


 

توضیحات :

* فرهنگ لغت تک زبانه برای زبان های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی
* لغت نامه Mutli زبانه بین بسیاری از زوج های زبانی
* ترجمه سریع لغات
* واژه نامه ها روی کارت SD ذخیره شده است

ترجمه به کلیه زبان های جهان


بهنام فرهادی بازدید : 241 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود mCutter – Mp3 & Music Cutter 1.94

نرم افزار برش موزیک برای انتخاب رینگتون برای اندروید




mCutter – Mp3 & Music Cutter  که همین چند ساعت پیش در گوگل پلی معرفی نسخه جدید آن معرفی شد نام یک نرم افزار فوق العاده در زمینه برش انواع موزیک توسط گوشی اندرویدی و انتخاب آن به صورت مستقیم به عنوان زنگ رینگتون گوشی است . قبلا این کارها باید تماما توسط کامپیوتر انجام می شود اما حالا توسط آخرین نسخه از mCutter  که برای اولین بار توسط Apktops معرفی می شود شما قادر هر قطعه از هر موزیکی که مد نظرتان است را جدا کرده و از آن به عنوان رینگتون استفاده نمایید .

ویژگی ها : 

** اسلایدر بسیار زیبا و روان و خوش دست برای انتخاب قطعه موزیک مورد نظر
** پشتیبانی از فرمت های MP3, WAV, AAC, AMR
** امکان دخیره مستقیم و بی مشکل موزیک های ویرایش شده در مموری کارت
** سرعت عالی و اینترفیس بسیار زیبای نرم افزار

بهنام فرهادی بازدید : 151 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود Kaspersky Mobile Security 11.1.7

 بهترین آنتی ویروس اندروید

Kaspersky از قدرتمندترین و محبوب ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی دنیای IT می باشد که توانسته است با تولید نرم افزار امنیتی مختلف برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید ، آیفون و … گام مهمی را در زمینه ی امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بردارد. آنتی ویروس شرکت معروف کسپرسکای با نام Kaspersky Mobile Security منتشر شده است که از آخرین فن آوری امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند در مقابل ویروس ها ، تهدیدات اینترنتی ، سایت های فیشینگ ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده می کند.

از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکای که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعاتتان را به هیچ شخصی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیالتان راحت خواهد بود .

اگر از افرادی هستید که روزانه ساعات زیادی از وقت خود را به وبگردی می پردازید این آنتی ویروس با یک فایروال آتشین قوی محافظ اطلاعات شخصی شماست و به محض ورود به سایت های فیشینگ و ویروسی آن ها را بلوک می کند و دسترسی رفتن به آن سایت را به شما نخواهد داد.

با نصب Kaspersky Mobile Security برروی اسمارت فون اندرویدی خود علاوه بر اینکه گام مهمی در بخش امنیت برای گوشیتان بر میدارید ، می توانید برنامه های نصب شده و حافظه را به صورت خودکار ویروس یابی کرده و کرم ها و تروجان ها را از گوشی شما حذف کند. سرعت و قدرت اسکن برنامه ها و فایل های با آنتی ویروس فوق بسیار سریع است و امکان بلوکه کردن تماس ها و پیامک ها را نیز به شما خواهد داد. ناگفته نماند که Kaspersky Mobile Security هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت چیزی در حدود ۱۵ دلار به فروش می رسد و با این ویژگی های بی نظیر قطعا ارزش خرید را خواهد داشت.


بهنام فرهادی بازدید : 142 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

آناتومی بدن انسان

 Easy Anatomy 3D(learn anatomy) v5.0


نرم افزار Easy Anatomy 3D یک راه ساده و تعاملی برای درک بنیادی درباره آناتومی بدن انسان (نام، محل قرارگیری و شکل عضلات و استخوان ها) پیش روی شما می گذارد. نرم افزار همچنین شامل تصاویر و اطلاعاتی همراه با جزئیات برای کسانی است که می خواهند یک قدم جلوتر بروند!

شما می توانید تمامی عضلات و استخوان های بدن را به صورت تمام سه بعدی و تعاملی (بچرخانید، زوم کنید، لمس کنید و…) و یا به کمک چارت های تعاملی دو بعدی ببینید. نرم افزار دارای آزمون هایی سه بعدی نیز است تا به کمک آنها بتوانید دانش خود را محک بزنید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 3,554
  • بازدید کلی : 155,422
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا