loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 128 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Paper Artist v1.4.50


 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه Paper Artist عکس‌های خود را به آثار هنری شخصی تبدیل کنید، استفاده از این برنامه آسان است و با استفاده از آن هرکسی می‌تواند یک هنرمند باشد! باور نخواهید کرد که خاطرات شما چگونه به آثاری منحصر به فرد و خاص تبدیل می‌شوند.

ویژگی‌ها:  

بیش از ۳۰ سبک هنری برای تبدیل

انتخاب عکس از گالری و یا عکس گرفتنبا دوربین

نقاشی با استفاده از قلم‌مو برای ایجاد افکت‌های زیبا

نوشتن با استفاده از قلم

اضافه کردن قاب

بهنام فرهادی بازدید : 486 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جالب آن زیپ

اگر شما هم علاقه دارید در گوشی اندرویدی خود بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر ، تما فایل های فشرده خود را استخراج و  Extract کنید ما به شما بهترین نرم افزار برای این کار یعنی ZArchiver را پیشنهاد می کنیم ! این نرم افزار پورت شده و الگو گرفته از نرم افزار قدرتمند 7zip در کامپیوتر است که تقریبا تمام خصوصیات 7Zip کامپیوتر را دارا می باشد. 



بهنام فرهادی بازدید : 171 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار جذاب پیش بینی آب و هوا

این ویجت ها شامل ۳ ساعت متفاوت با آب و هوا، بیش از ۴۰ آیکن آب و هوایی، افکت های زیبا مانند قطره های باران و ابرها و پوسته های زیبا و قابل دانلود است. برای وارد کردن شهر مورد نظر خود هم می توانید اسم شهر را وارد کنید و هم برنامه به صورت خودکار توسط GPS مکان شما را تشخیص می دهد.







GO Weather Forecast همان طور که از نامش پیداست محصولی از کمپانی قدرتمند Dev  بوده و بهترین برنامه برای پیش بینی وضعیت آب و هوای ده هزار منطقه مختلف در دنیا از جمله شهر های ایران می باشد که توسط آن می توانید از وضعیت آب و هوایی منطقه تا 10 روز آینده با خبر باشید. این برنامه دارای امکانات زیاد و ظاهری زیبا بوده و نصب آن را به تمامی دارندگان گوشی های اندرویدی پیشنهاد می کنیم.


بهنام فرهادی بازدید : 104 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید -باشگاه 20



دانلود نرم افزار جالب و کاربردی خط کش:

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و جالب اندروید خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید و از قابلیت های اندرویدی خودتون بهینه تر استفاده کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با یک نرم افزار جالب با نام خط کش آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

اپلیکیشن جدید خط کش در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی شما ! اکنون قادر هستید تمامی اجسام مورد نظر خود را با صفحه نمایش دستگاه خود اندازه گیری کنید ! تنها کافیست واحد مورد نظر خود را برای مثال از میان اینچ یا سانتی متر انتخاب کنید ، اکنون به کمک ویژگی هوشمند چند لمسی این نرم افزار ، می توانید تمامی اشیا مورد نظر خود را اندازه گیری کنید ! برای اندازه گیری ، تنها کافیست شیء مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید ، یک بار بر روی نمایشگر تاچ کنید تا اندازه به طور دقیق تر برتینا به نمایش درآید ، اندازه شیء در مرکز صفحه نمایشگر به شما به طور دقیق نشان داده می شود ، از بخش تنظیمات می توانید واحد مورد نظر خود را تغییر دهید ، همچنین در صورتی که احساس می کنید اندازه گیری نادرست است ، یک بار حالت اندازه گیری از بخش تنظیمات کالیبره کنید. امیدواریم لذت ببرید.



بهنام فرهادی بازدید : 171 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید

نرم افزار زیبای دفترچه خاطرات


پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Private DIARY v5.0 نرم افزاری مفثید و کاربردی برای یاداشت تمام خاطرات خود می باشد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمام رویداد ها و اتفاق های روزانه زندگی خود را در تلفن همراه تان یاداشت کنید تا در تنهایی بر آن ها مروری دشاته باشید و از آنها لذت ببرید.در این نرم افزار حتی میتوانید یک عکس را به متن نوشته شده اضافه کنید به عنوان مثال با توجه به اتفاق های آن روز آن عکس را انتخاب کنید.همچنین گذاشتن پسورد روی فایل ذخیره شده و تنظیمات بر اساس تاریخ از ویژگی های این نرم افزار اندروید میباشد.این نرم افزار جالب را به طور رایگان برای تبتل و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 104 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزاراندروید

 دانلود نرم افزار گرافیکی


پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Monte Gallery – Image Viewer یک نرم افزار قوی جهت نمایش تصاویر شما میباشد. این نرم افزار قابلیت های زیادی به شما میدهد که شما قادر خواهید بود به عکس یادداشت اضافه کنید. همچنین این برنامه عکس های شما را بر اساس نام آن ها , تاریخ عکس گرفته شده و محل عکس میتوانید تقسیم بندی کند .در ادامه به برخی از کاربرد های دیگر نرم افزار اشاره شده است.
۷٫ پیش نمایش: شما می توانید تصاویر را از طریق پیشنمایش بدون رفتن به پوشه  ببینید.
۸٫ قفل: قفل کردن پوشه، به طوری که کاربر می تواند عکس های شخصی و یا مورد نیاز امنیتی را قفل کند.
۹٫ ویژگی های پیش فرض: به اشتراک گذاری، حذف، انتقال، کپی، چرخش، ویرایش، برش، نصب و راه اندازی، و غیره.

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 3,457
  • بازدید کلی : 155,325
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا