loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 194 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

اگر در منزل یا محل کار خود دستگاه اسکنر دارید و میخواهید به صورت حرفه ای اسکن کنید نیاز به یک دستیار حرفه ای خواهد داشت. دستیاری که بتواند فایل های اسکن شده را سروسامان دهد و امکان تبدیل اسکن به متن (OCR) هم داشته باشد.

  نرم افزار PaperScan Pro یک دستیار حرفه ای برای افرادی است که زیاد با اسکنر کار میکنند. این نرم افزار جزو معروف ترین برنامه های اسکن متن و عکس و اتوماسیون اداری در دنیا بوده و قابلیت کار با انواع Scanner و دوربین های دیجیتال را دارد.

بهنام فرهادی بازدید : 135 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار تشخیص و کپی برداری متن از صفحات اسکن شده

GT Text 1.4

  

 

اگر شما یک تصویر اسکن شده از یک صفحه متنی داشته باشید و بخواهید متن آن را کپی بگیرید (به طوری که قابل ویرایش باشد) چه میکنید؟ این تصویر ممکن است فقط یک صفحه باشد (مثل اسکن یک نامه اداری) و یا صدها صفحه (مثل یک کتاب). شاید در مورد یک یا دو صفحه، تایپ مجدد آن چندان دشوار نباشد. ولی وقتی صحبت از صدها صفحه باشد قطعا تایپ دوباره آن بسیار سخت و زمان گیر است.

 

در این مواقع نرم افزارهای تشخیص متن در عکس (OCR مخفف Optical Character Recognition) مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزارها میتوانند متن را در عکس اسکن شده تشخیص داده و آن را به صورت یک متن قابل ویرایش استخراج میکنند.

 

نرم افزار GT Text یکی از این نرم افزارهای تشخیص متن در عکس است. که رایگان بوده و با توجه به حجم خود امکانات قابل قبولی دارد.



بهنام فرهادی بازدید : 73 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

SearchMyFiles 2.4

 

 

از نگاه کاربران حرفه ای، سیستم Search ویندوز در ویندوزهای XP, 7, 8 چنگی به دل نمیزند. و آخرین جستجوگر راحت و بی دردسر در ویندوز 2000 وجود داشت. این حرف اشتباهی نیست. چون حقیقتا سیستم جستجوی ویندوز XP و مخصوصا ویندوزهای 7,8 برای کاربران مبتدی طراحی شده است. یعنی برای کاربرانی که خودشان هم نمیدانند دنبال چه چیزی میگردند!

وقتی شما از جستجوگر ویندوز 7 استفاده میکنید تا دنبال یک فایل در درایو F بگردید، نرم افزار جستجوگر حتی در درایو ویندوز و کنترل پنل را هم جستجو میکند! چون خودش را به صورت پیش فرض در مقابل یک کاربر مبتدی میبیند که دقیقا نمیداند دنبال چیست و نیاز به کمک بیشتری دارد!

 

علاوه بر این، جستجوگر ویندوز امکانات کاملی هم برای جستجوی فایل ندارد.

 

همین موضوع هم باعث شده تا سیستم جستجو در نسخه های جدید ویندوز برای کاربران حرفه ای کلافه کننده باشد. اگر شما هم جزو کاربران حرفه ای ویندوز هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین جایگزین های Search ویندوز را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار SearchMyFiles همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص جستجوی فایل در ویندوز است. این نرم افزار میتوانید فایل ها را در کل فضای هارد دیسک یا فقط یک فولدر یا درایو مشخص جستجو کند. همچنین میتواند فایل ها را بر اساس تنظیمات مختلف جستجو کند.



بهنام فرهادی بازدید : 161 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
انتخاب نوع تصویر نمایش
                

                  

                                 

               

                                               

                             


آدرس سایت یا وبلاگ شما
http://www.

ساخت کد ابزار   پیش نمایش ابزار


بهنام فرهادی بازدید : 71 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

چگونه رتبه سايت خود را در alexa بالا ببريم

 

آلكسا يكي از بزرگترين و معتبر ترين وب سايت هايي است كه رتبه هر وب سايتي در آن، مي تواند نقش مهمي در موفقيت آن داشته باشد كه در اين مقاله به راهكار هاي افزايش رتبه سايت در آلكسا مي پردازیم.

Alexa is one of the largest and most trustworthy websites ranking website, it will have an important influence on the success of its strategy to enhance this paper, we Alexa Rank of the site

بهبود رتبه يا رنكينگ سايت يا وبلاگ در آلكسا

به ادامه مطلب بروید

بهنام فرهادی بازدید : 227 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Quick Memory Editor 5.7 - هک و تقلب در بازی ها

 


 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Quick Memory Editor 5.7 نرم افزاری قدرتمند برای هک بازی می باشد که توسط آن به آسانی می توانید در بازی ها تقلب کنید. این نرم افزار می تواند هر نوع داده نظیر عدد صحیح، عدد با ممیز، متن و داده های دیگری همچون HP/MP و … در بازی های اکشن را جستجو و ویرایش کند. به این ترتیب شما قادر به بی نهایت کردن میزان سلامتی، مهمات و جان خود، رفتن به مرحله بعد، استفاده از اسلحه دلخواه و … خواهید بود و می توانید همچون یک سوپرمن از آن استفاده کنید. این کار از طریق مشاهده کدهای بارگزاری شده در حافظه رایانه در هنگام اجرای بازی امکان پذیر است. کار با برنامه بسیار ساده است و فقط نیاز به کمی حوصله و دقت دارد
درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 3,517
  • بازدید کلی : 155,385
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا