loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 239 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید


 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 119 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید

 

دانلود بازی فکری پل سازی حرفه ای

 

 

آیا می خواهید با دانلود بازی فکری بسیار جذاب و مهیج مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از پل سازی و ساخت و ساز لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم مهارت شما کاربران دستگاه های آندرویدی را در پل سازی به چالش بکشیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

با معرفی بازی محبوب و بسیار زیبای پل سازی همراه شما عزیزان هستیم ! یک بازی سرگرم کننده و در عین حال بسیار اعتیاد آور ! روند بازی به این صورت است که یک قطار قصد دارد از محلی عبور کند ، شما با ابزاری که در دست دارید ، باید پل عبوری این قطار را ایجاد کنید ، در مراحل اولیه ممکن است با خود بگوئید پل سازی بسیار ساده انجام میگیرد. اما باید بگوئیم این بازی از تمامی قوانین فیزیکی و علمی در صنعت پل سازی نشأت می گیرد ! بله ! برای گذر از مراحل این بازی باید به صورت برنامه ریزی شده و با تفکر فراوان عمل کنید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل قابل حل شدن هستند ، در صورتی که یک مرحله را نتوانستید پشت سر بگذارید ، به مقاوت مصالح قطعات دقت بیشتری به خرج دهید. با اصلاح پل های ساخته شده ، سعی کنید مراحل سخت و پیچیده را از پیش رو برداشته و به حرکت قطار کمک کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 284 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 175 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی گلف برای اندروید

King of the Course Golf 1.3.2


آیا شما هم از دوست داران بازی های ورزشی هستید، آیا علاقه مند هستید که اوقات فراغت خود را با استفاده از یک بازی هیجان انگیز پرکنید.با دانلود این بازی گلف می توانید مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی King of the Course Golf لذت برید. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی King of the Course Golf 1.3.2 را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید و از بازی گلف با کیفیتی بسیار بالا و گرافیکی کاملا سه بعدی لذت ببرید. در این بازی شما به یک گلف باز حرفه ای تبدیل خواهید شد که باید به بهترین زمین های گلف دنیا بروید و در آن جا به رقابت با دیگر گلف بازان حرفه ای بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و همچنین در مسابقاتی که برای شما تدارک دیده خواهد شد نفر اول بشوید.

پیش نیاز: اندروید ۲،۳،۳ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 169 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی حفظ تعادل موتور اندروید
 Trial Racing 2014 Xtreme 1.1


اگر به بازی های موتور علاقه دارید، بدون شک دانلود بازی Trial Racing 2014 Xtreme 1.1 می تواند انتخاب مناسبی برای اندروید شما باشد. در این بازی شما باید یک موتور سیکلت یا دوچرخه مخصوص جاده های خاکی و کوهستانی را به سلمامت به مقصد برسانید. اما انجام این بازی و به انتها رساندن مرحله های مختلف آن به همین سادگی نیستند زیر جاذبه زمین و همچنین شیب های تند تپه ها و کوه ها و همچنین سایر موانعی که در مقابل شما قرار دارند مانع از رسیدن شما به خط پایان خواهند شد. در این بازی شما تنها می توانید با چند حرکت ساده و ابتدایی جان خود و موتور خود را نجات دهید، این حرکات شامل حرکت خطی موتور و همچنین چند حرکت ساده دیگر است. با اینکه بازی به سبک دو بعدی ساخته شده است اما دارای عمق است و همین گرافیک سه بعدی زیبایی آن را دو چندان کرده است.
بهنام فرهادی بازدید : 135 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید در ادامه مطلب




بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 158 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
بازی نبرد برای وسناف


Battle for Wesnoth نام بازی غیر رسمی و پورت شده بازی کامپیوتر با همین عنوان برای اندروید است. این بازی، یک بازی استراتژیکی و فانتزی مبتنی بر نوبت است و لشکر کشی های جذاب بسیار، تعداد واحدها و یگان های جنگی زیاد، نژادهای مختلف، بازیکنان کنترل شده با هوش مصنوعی کامپیوتر، بازی چند نفره و… را شامل می شود.

بهنام فرهادی بازدید : 101 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سه بعدی گلف Golf 3D

 دانلود بازی گلف برای اندروید


پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Golf 3D v1.8.0گلف ۳D هیجان انگیز ترین بازی گلف در جهان است. هر کس می تواند در این بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز لذت یک ورزش سالم را تجربه کند. ساعت ها در آن غرق می شوید و می توان گففت معتاد بازی می شوید. جالب تر از آن این است که سوراخ هایی که شما می خواهید توپ را درون آن جای دهید را خودتان با لمس کردن صفحه مانیتور ایجاد میکنید البته لازم به ذکر میباشد هر چند این فاصله بیشتر باشد امتیازی بیشتری به شما تعلق می گیرد. اما بازی به این گونه میباشد که با کشیدن انگشت خود روی مانیتور ابتدا دوربین را برای ضربه زدن آماده می کنید و برای ضربه زدن بازی را در حالت آماده باش قرار میدهید و یک ضربه بسته به فاصله شما با توپ می زنید و همچنین شیب دستگاه شما میتواند در مسیر حرکت توپ نقش مهمی داشته باشد.

بهنام فرهادی بازدید : 143 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کشاورزی

 Farming Simulator 14 1.1.2


 با دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر


کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 3,459
  • بازدید کلی : 155,327
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا