loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 184 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید

نرم افزار جالب فیلمبرداری از صفحه


Screen Recorder از صفحه گوشی شما با Frame Rate و کیفیت بالا و با فرمت MP4 همراه با صدا فیلمبرداری می کند. توسط این نرم افزار می توانید از کارهای مختلفی که در گوشی خود انجام می دهید، فیلمبرداری کرده و از ویدئوهای تهیه شده برای کاربردهای مختلف استفاده کنید و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. اینکه صدا هم ضبط شود یا نه را می توانید تنظیم کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 224 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار چت بادو

همانطور که قبلا هم گفته بودیم Badoo یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مسنجرهای اندرویدی است که با استقاده از ان می توانید به راحتی به جمع دویست میلیونی کاربران بپوندید و به پیدا کردن دوستان جدید از سراسر جهان مشغول شوید! امروز قصد نسخه ی پولی و پرمیوم مسنجر عالی بادو با عنوان Badoo Premium را داریم که هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی جهانی دریافت گردیده و این نشان دهنده ی ارزش بالای برنامه نزد کاربرن است که با استقبال خوبی روبرو گردیده است.

بهنام فرهادی بازدید : 202 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار عکاسی خلاقانه Clone Camera v2.0.4

گر علاقه مند به گرفتن عکس های خلاقانه و جالب با گوشی و تبلت های آندرویدی خود هستید برنامه Clone Camera را از دست ندهید .

 برنامه دوربین کلون به شما کمک میکند تا به راحتی با گوشی خود عکس های چند تایی از خود گرفته و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

 ویژگی های برنامه Clone Camera v2.0.4

راهنمای برای عکسبرداری با afterimages

تایمر خودکار که میتواند ۴ عکس از شما بگیرد

امکان از بین بردن لرزش دوربین در هنگام عکاسی

وجود ۲۷ فیلتر عکاسی مختلف با کیفیت بالا

پشتیبانی از تصاویر با وضوح بالا

پشتیبانی از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس ها

بهنام فرهادی بازدید : 141 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

جدید ترین نسخه نرم افزار اینستاگرام اندروید


Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 181 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)


با دانلود این نرم افزار برای اندروید میتوانید به سادگی یک یا چند ویدئو مختل را با هم دیگر ادغام کرده و از آن یک ویدئو واحد بسازید. شما می توانید توسط AndroVid Pro Video Editorبخش هایی از یک فیلم را به دلخواه خود در کمترین زمان ممکن حذف کنید و باقی مانده آن را ذخیره کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد تا ویدئو ها را در پلیر داخلی خود با کیفیت بسیار بالا پخش نماید تا ان را مشاهده کنید. قابلیت مرتب سازی ویدئوها و دسته بندی آنها یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد. از جمله ویرایش هایی که توسط AndroVid Pro Video Editor می توانید بر روی فیلم های خود انجام دهید می توان به قابلیت اضافه کردن قاب های بسیار زیبا بر روی فیلم ها، افزودن افکت های متنوع و دیدنی، اضافه کردن حاشیه های مختلف به اطراف ویدئو، تبدیل کردن فیلم ها به فرمت ها مختلف، خارج سازی صدا از فیلم و … اشاره داشت. در آخر می توانید فیلم ساخته شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. AndroVid Pro Video Editor زبان های انگلیسی و عربی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این برنامه مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت حل شده اند و شاهد باگ های نسخه های قبلی نخواهد بود.

بهنام فرهادی بازدید : 128 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Paper Artist v1.4.50


 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه Paper Artist عکس‌های خود را به آثار هنری شخصی تبدیل کنید، استفاده از این برنامه آسان است و با استفاده از آن هرکسی می‌تواند یک هنرمند باشد! باور نخواهید کرد که خاطرات شما چگونه به آثاری منحصر به فرد و خاص تبدیل می‌شوند.

ویژگی‌ها:  

بیش از ۳۰ سبک هنری برای تبدیل

انتخاب عکس از گالری و یا عکس گرفتنبا دوربین

نقاشی با استفاده از قلم‌مو برای ایجاد افکت‌های زیبا

نوشتن با استفاده از قلم

اضافه کردن قاب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 346
  • بازدید سال : 3,520
  • بازدید کلی : 155,388
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا