loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 225 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)

 آموزش برنامه نویسی اکشن اسکریپت action script - قسمت اول

آموزش کام به گام اکشن اسکریپت

در این پست قسمت اول تقدیم عزیزان می گردد.


برای دریافت فایل به ادامه مطلب بروید

 

بهنام فرهادی بازدید : 217 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)
آموزش برنامه نویسی اندروید
امیدوارم این آموزش ها بتونه راه گشای تمام ایرانیانی باشه که می خوان تو این زمینه به موفقیت برسند و باعث افتخار کشورشون باشن 
اساس آموزش این سایت، فیلم آموزشی از سایت Lynda.com هست 
زیر نویس فارسی و انگلیسی این فیلم ها با پسوند srt برای دانلود قرار داده خواهد شد (گردآوری شده در این صفحه ) 
همون طور که می دونید این آموزش در سایت Lynda.com رایگان نیست. 
برای همین اینجا و اینجا براتون آپلودش کردم 
(حکم دانلود رایگان این فیلم ها که پولی هستند) 
برای مشاهده به ادامه مطلب بروید
بهنام فرهادی بازدید : 169 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)
آموزش ساخت حرفه ای چت روم
امروزه چت روم های زیادی هستند که علاوه بر بازدید کننده زیاد، تبلیغات و در نتیجه در آمد زیادی برای مدیران این چت رومها دارا می باشند.به همین دلیل طراحی چت روم با مبالغ بالایی انجام می گیرد
ساخت چت روم مهارت و تخصص و آشنایی با نرم افزار های خاصی را می طلبد.
ولی در این بخش ما برای شما عزیزان یه سورپرایز خاص داریم. بله آ موزش گام به گام ساخت چت روم.
در این بخش ما با قرار دادن در سه بخش فیلم ساخت چت روم در خدمت شما هستیم.
پیشنهاد می کنم این فیلم ها رو از دست ندید . چون این آموزش فقط مخصوص باشگاه 20 و اعضای آن می باشد.


برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید
بهنام فرهادی بازدید : 145 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی جذاب نید فور اسپید

 

 

سرانجام پس از مدت ها انتظار بارِ دیگر کمپانی صاحب نام EA بازی Need for Speed: Rivals را که از سری بازی های معروف نید فور اسپید میباشد را با همراهی Ghost Games منتشر کرد, البته لازم به ذکر است که  استدیوی Criterion Games هم در ساخت این بازی نقش به سزایی داشته است. همانطور که میدانید سبک بازی ریسینگ (Racing) میباشد و سازنده بازی سعی کرده علاوه بر قدرت بخشیدن به این ژانر و جبران ضعف های سری قبل این بازی یک بازی فوق العاده را در ذهن گیمر تصویر سازی کند. در این بازی شما میتوانید در دو نقش پلیس و یا آزاد قرار گیرید, سازنده حالت سوئیچ در بین این دو حالت را در هر مکان و زمانی برای گیمر فراهم ساخته است, در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام میدهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید.هر چه قدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتر گیر می آورید و با این امتیاز ها قادر به خرید اتوموبیل و آیتم های بیشتر میشوید, همینطور در نقش پلیس شما باید به دنبال ماشین های فراری باشید و آن ها دستگیر کنید, با موفقیت آمیز بودن ماموریت درجه شما ارتقاء داده میشوید و همینطور ماشین شما حرفه ای تر و مجهز تر میشود. همچنین امکان مسیر کامل Career برای پلیس ها و مسابقه دهندگان وجود دارد و وجود قابلیت های AllDrive که اجازه می دهد تا دوستان خود را برای بازی کردن به طور همزمان در جهان خود همراه سازید.(بدون لابی) بخوبی فراهم شده است. موتور گرافیکی بازی  Frostbite 3 دارد و بازی از نظر جلوه و فریم پردازی دارای قدرت بالایی است, وضوح تصویر با قدرت بالایی پردازش میشود و همچنین وجود آب و هوای متنوع شامل (برف ، تگرک ، مه . طوفان های گرد و غبار) که پویا هستند از قدرت های این موتور گرافیکی سخن میگویند. سری اتوموبیل Ferrari هم دوباره وارد این بازی شدند و می توانید در آن لذت رانندگی با F12 Berlinetta را بچشید.بدون شک بازی Need for Speed: Rivals یکی از بهترین بازی های سال در سبک Racing  میباشد که میتواند نظرات بسیاری را بخود جلب کند, شما میتوانید نسخه کامل این بازی را با نهایت سرعت از دانلود رایگان دریافت کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 1225 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبای رمبو
 
 
بازی کامپیوتر Rambo The Video Game رمبو بازی ویدئویی یکی دیگر از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی شوتر است که توسط  Teyon طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Reef Entertainment در تاریخ ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شده است . بازی بر اساس سری فیلم های رمبو ساخته شده است و پلیر نقش جان رمبو را در بازی ایفا می کند . First Blood اولین خون , First Blood Part II اولین خون قسمت ۲ و Rambo III رمبو ۳ همگی در این نسخه از بازی طراحی شده است و پایه و اساس گیم پلی بازی را تشکیل می دهند . اولین تیزر بازی توسط Machinima منتشر شد که حاوی تصاویری از فیلم قبلی رمبو بود .
بهنام فرهادی بازدید : 136 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار تشخیص و کپی برداری متن از صفحات اسکن شده

GT Text 1.4

  

 

اگر شما یک تصویر اسکن شده از یک صفحه متنی داشته باشید و بخواهید متن آن را کپی بگیرید (به طوری که قابل ویرایش باشد) چه میکنید؟ این تصویر ممکن است فقط یک صفحه باشد (مثل اسکن یک نامه اداری) و یا صدها صفحه (مثل یک کتاب). شاید در مورد یک یا دو صفحه، تایپ مجدد آن چندان دشوار نباشد. ولی وقتی صحبت از صدها صفحه باشد قطعا تایپ دوباره آن بسیار سخت و زمان گیر است.

 

در این مواقع نرم افزارهای تشخیص متن در عکس (OCR مخفف Optical Character Recognition) مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزارها میتوانند متن را در عکس اسکن شده تشخیص داده و آن را به صورت یک متن قابل ویرایش استخراج میکنند.

 

نرم افزار GT Text یکی از این نرم افزارهای تشخیص متن در عکس است. که رایگان بوده و با توجه به حجم خود امکانات قابل قبولی دارد.



بهنام فرهادی بازدید : 73 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

SearchMyFiles 2.4

 

 

از نگاه کاربران حرفه ای، سیستم Search ویندوز در ویندوزهای XP, 7, 8 چنگی به دل نمیزند. و آخرین جستجوگر راحت و بی دردسر در ویندوز 2000 وجود داشت. این حرف اشتباهی نیست. چون حقیقتا سیستم جستجوی ویندوز XP و مخصوصا ویندوزهای 7,8 برای کاربران مبتدی طراحی شده است. یعنی برای کاربرانی که خودشان هم نمیدانند دنبال چه چیزی میگردند!

وقتی شما از جستجوگر ویندوز 7 استفاده میکنید تا دنبال یک فایل در درایو F بگردید، نرم افزار جستجوگر حتی در درایو ویندوز و کنترل پنل را هم جستجو میکند! چون خودش را به صورت پیش فرض در مقابل یک کاربر مبتدی میبیند که دقیقا نمیداند دنبال چیست و نیاز به کمک بیشتری دارد!

 

علاوه بر این، جستجوگر ویندوز امکانات کاملی هم برای جستجوی فایل ندارد.

 

همین موضوع هم باعث شده تا سیستم جستجو در نسخه های جدید ویندوز برای کاربران حرفه ای کلافه کننده باشد. اگر شما هم جزو کاربران حرفه ای ویندوز هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین جایگزین های Search ویندوز را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار SearchMyFiles همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص جستجوی فایل در ویندوز است. این نرم افزار میتوانید فایل ها را در کل فضای هارد دیسک یا فقط یک فولدر یا درایو مشخص جستجو کند. همچنین میتواند فایل ها را بر اساس تنظیمات مختلف جستجو کند.



بهنام فرهادی بازدید : 71 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

چگونه رتبه سايت خود را در alexa بالا ببريم

 

آلكسا يكي از بزرگترين و معتبر ترين وب سايت هايي است كه رتبه هر وب سايتي در آن، مي تواند نقش مهمي در موفقيت آن داشته باشد كه در اين مقاله به راهكار هاي افزايش رتبه سايت در آلكسا مي پردازیم.

Alexa is one of the largest and most trustworthy websites ranking website, it will have an important influence on the success of its strategy to enhance this paper, we Alexa Rank of the site

بهبود رتبه يا رنكينگ سايت يا وبلاگ در آلكسا

به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 507
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 3,640
  • بازدید کلی : 155,508
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا