loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 239 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید


 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 221 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)
بازی شبیه ساز کشاورزی


مزرعه خود را در بازی بسیار زیبا و اکشن Farming Simulator 14 بنا کرده و کشاورزی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید! کنترل مزرعه و زمین های خود را بدست گرفته و رویای کاشت، درو و برداشت محصول خود را به حقیقت تبدیل کنید. در کنار ظاهر و حس لطیف بازی، Farming Simulator 14 کنترل تعدادی ماشین مزرعه داری دو تایی را به شما می دهد؛ تمامی ماشین ها، مدل های واقعی هستند و از تولیدکنندگان واقعی تجهیزات کشاورزی برگرفته شده اند.

بهنام فرهادی بازدید : 284 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 155 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب و جدید بریدن طناب

 Cut the Rope 2 1.0.2

 دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید


حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بهنام فرهادی بازدید : 184 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی فکری موش و گربه Trip Trap 1.0


 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.


 


بهنام فرهادی بازدید : 135 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید


اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی برای استفاده در تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید خود می گردید ما به شما دانلود بازی زیبای Clash of Lords 2 1.0.155 را پیشنهاد می کنیم که از گرافییکی بسیلر بالا بهره می برد که این امر جذابیت بازی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند دو چندان خواهد کرد. این بازی به علت دارا بودن گیم پلی طولانی توانسته نظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و به همین علت نیز توانسته رتبه بالایی را در گوگل پلی به خود اختصاص بدهد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی زیبای نبرد لرد ها Clash of Lords شما به یک پادشاه قدرتمند تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود در تصمیم گیری ،دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید

بهنام فرهادی بازدید : 291 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی رزمی Shadow Fight 2 1.7.1 برای اندروید


گر از گیمرهای آندرویدی باشید به طور حتم با بازی محبوب وکتور آشنایی دارید. این بازی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد. این بار قصد معرفی بازی به نام Shadow Fight داریم که توسط کمپانی Nekki عرضه شده است. اگر با کمپانی Nekki آشنایی دارید؛ باید بگوییم که این کمپانی سازنده همان بازی معروف وکتور می باشد و محصول جدید این کمپانی Shadow Fight یا جنگ سایه نام دارد که این بازی هم همانند بازی وکتور به یکی از محبوب ترین بازی های آندروید تبدیل شده است و توانسته است تا به امروز بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته باشد. سبک بازی Shadow Fight 2 1.7.1 اکشن و RPG می باشد. شما در این بازی باید کاراکتری که مدیریت آن بر عهده خودتان است را به لباس و زره و سلاح جنگی مجهزه کرده و او را برای جنگ با دشمن ها آماده کنید و بتوانید دشمن هایتان را از پا در بیاورید. شما باید تا جایی پیش بروید که بتوانید به رئیس شیاطین رسیده و او را شکست دهید. این کار تنها با تمرکز بر روی ماموریت و استفاده به جا و به زمان از سلاح ها می باشد. اگر بتوانید از مهارت هایتان به درستی و در زمان مناسب استفاده کنید در این بازی موفق خواهید شد.

بهنام فرهادی بازدید : 112 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی HD روباه جنگجو

Fox Dash HD


 دانلود بازی با کیفیت hd


 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر


Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 486 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید CHAOS Combat Copters 6.3.1
CHAOS Combat Copters 6.3.1 نام یکی از محبوب ترین بازی های مخصوص تلفن های همراه اندرویدی می باشد که برای دوستداران دانلود بازی های نبرد هوایی نامی آشنا می باشد. که امروز ما برای شما آخرین نسخه آن را قرار داده ایم. در این بازی زیبا شما به خلبان یک هلیکوپتر جنگی تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از مهارت هایی که به دست می آورد ب نبرد با دشمنان خود برود و آن ها را در نبردی سخت و نفس گیر از سر راه خود بردارد و یکی پس از دیگری نابود کند.


پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 3,453
  • بازدید کلی : 155,321
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا