loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 239 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید


 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 221 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)
بازی شبیه ساز کشاورزی


مزرعه خود را در بازی بسیار زیبا و اکشن Farming Simulator 14 بنا کرده و کشاورزی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید! کنترل مزرعه و زمین های خود را بدست گرفته و رویای کاشت، درو و برداشت محصول خود را به حقیقت تبدیل کنید. در کنار ظاهر و حس لطیف بازی، Farming Simulator 14 کنترل تعدادی ماشین مزرعه داری دو تایی را به شما می دهد؛ تمامی ماشین ها، مدل های واقعی هستند و از تولیدکنندگان واقعی تجهیزات کشاورزی برگرفته شده اند.

بهنام فرهادی بازدید : 284 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگ قبیله ای

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این بازی محبوب و دوست داشتنی بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 158 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی گربه سخنگوی اندروید - باشگاه20

دانلو بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1


 

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 135 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید در ادامه مطلب




بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 158 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)
بازی نبرد برای وسناف


Battle for Wesnoth نام بازی غیر رسمی و پورت شده بازی کامپیوتر با همین عنوان برای اندروید است. این بازی، یک بازی استراتژیکی و فانتزی مبتنی بر نوبت است و لشکر کشی های جذاب بسیار، تعداد واحدها و یگان های جنگی زیاد، نژادهای مختلف، بازیکنان کنترل شده با هوش مصنوعی کامپیوتر، بازی چند نفره و… را شامل می شود.

بهنام فرهادی بازدید : 196 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید)

Ice Age Village Android

مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

  به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد.

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

بهنام فرهادی بازدید : 74 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی آخرین امید

Last Hope – Zombie Sniper 3D v3.6.4


تاریخ ارسال : ، دسته بندی : آرکید و اکشن, بازی


Last Hope یک بازی آرکید و سه بعدی تیراندازی به طرف زامبی هاست که در بیابان انجام می شود. داستان بازی شما را به همراه بهترین دوستتان به سفری در دنیایی تغییر یافته برای کاوش زمین های فوتبال، دهکده های کوچک و دره های آلوده می برد. در این بازی شما باید در برابر مردگان متحرک از خود دفاع کرده و سعی کنید بالاترین رکوردها را بدست آورده و به مراحل تجربه اندوزی جدید دست پیدا کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 187 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن مبارزه ای Street Fighter IV

 دانلود بازی مبارزه در خیابان ۲۰۱۳


 

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Street Fighter IV یک بازی شبیه بازی تیکن که در آن با دشمنانی روبه رو میشوید که هر کدام ابر قهرمانانی هستند. آنها هر کدام از قدرت های غیر طبیعی و باور نکردنی برخوردار هستند و این قدرت ها را در طول زندگی سخت و خون آشامی که داشته اند کسب کرده اند. در ادامه به برخی از ویژگی های بازی به طور دقیق اشاره شده است.

این بازی را به طور رایگان برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های بازی Street Fighter IV:
بهترین بازی اکشن و مبارزه ای در جهان!
گرافیک شگفت انگیز و وجود تصاویر فوق العاده! ! !
این مبارزه واقعی با طبیعت است! ! !
نگاهی به شجاعت خود با مبارزه با دشمنان قوی تر! ! !
سلاح های متعدد!
مهارت های خیره کننده و تقویت کننده (امپلی فایر)! ترکیبات مختلف با سلاح های مختلف جنگنده خیابانی!

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 3,553
  • بازدید کلی : 155,421
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا