loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 193 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

اگر در منزل یا محل کار خود دستگاه اسکنر دارید و میخواهید به صورت حرفه ای اسکن کنید نیاز به یک دستیار حرفه ای خواهد داشت. دستیاری که بتواند فایل های اسکن شده را سروسامان دهد و امکان تبدیل اسکن به متن (OCR) هم داشته باشد.

  نرم افزار PaperScan Pro یک دستیار حرفه ای برای افرادی است که زیاد با اسکنر کار میکنند. این نرم افزار جزو معروف ترین برنامه های اسکن متن و عکس و اتوماسیون اداری در دنیا بوده و قابلیت کار با انواع Scanner و دوربین های دیجیتال را دارد.

بهنام فرهادی بازدید : 143 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود سریال شاهگوش قسمت پانزدهم


لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

.

نام سریال : شاهگوش

گروه فیلم : طنز / اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : داوود میر باقری

هنرپیشگان : فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی ، حمید رضا آذرنگ ، حامد میر باقری ، هادی کاظمی ، علیرضا جعفری ، محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، رسول نجفیان …

خلاصه فیلم : سرگرد سرخی و هومن آب پرور در حین ماموریت متوجه یک پژوی ۴۰۵ با مشخصات ماشین قاتل می شوند و پس از تعقیب و گریز دختر جوانی با نام مستعار لیدا مختار را دستگیر می کنند . در همین هنگام امیرعلی و گندم در کلانتری در حال دیدار هستند…

بهنام فرهادی بازدید : 143 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کشاورزی

 Farming Simulator 14 1.1.2


 با دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر


کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 219 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود تصویر زمینه زنده گلکسی اس ۴

Galaxy S4 Live Wallpaper

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

گوشی موبایل جدید شرکت سامسونگ که یکی از برترین موبایل های دنیاست و در سر گلکسی قرار دارد موبایل اندرویدی galaxy s 4 می باشد در این مطلب Live Wallpaper زیبا و جذاب این موبایل جدید را برای دانلود شما کاربران گرامی سایت VatanAPK قرار داده ایم که می توانید انرا از ادامه دانلود کرده و در موبایل اندرویدی خود استفاده کنید . برای دانلود تصویر زمینه زنده گلکسی اس ۴ سامسونگ به ادامه بروید .


 

بهنام فرهادی بازدید : 151 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود Kaspersky Mobile Security 11.1.7

 بهترین آنتی ویروس اندروید

Kaspersky از قدرتمندترین و محبوب ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی دنیای IT می باشد که توانسته است با تولید نرم افزار امنیتی مختلف برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید ، آیفون و … گام مهمی را در زمینه ی امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بردارد. آنتی ویروس شرکت معروف کسپرسکای با نام Kaspersky Mobile Security منتشر شده است که از آخرین فن آوری امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند در مقابل ویروس ها ، تهدیدات اینترنتی ، سایت های فیشینگ ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده می کند.

از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکای که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعاتتان را به هیچ شخصی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیالتان راحت خواهد بود .

اگر از افرادی هستید که روزانه ساعات زیادی از وقت خود را به وبگردی می پردازید این آنتی ویروس با یک فایروال آتشین قوی محافظ اطلاعات شخصی شماست و به محض ورود به سایت های فیشینگ و ویروسی آن ها را بلوک می کند و دسترسی رفتن به آن سایت را به شما نخواهد داد.

با نصب Kaspersky Mobile Security برروی اسمارت فون اندرویدی خود علاوه بر اینکه گام مهمی در بخش امنیت برای گوشیتان بر میدارید ، می توانید برنامه های نصب شده و حافظه را به صورت خودکار ویروس یابی کرده و کرم ها و تروجان ها را از گوشی شما حذف کند. سرعت و قدرت اسکن برنامه ها و فایل های با آنتی ویروس فوق بسیار سریع است و امکان بلوکه کردن تماس ها و پیامک ها را نیز به شما خواهد داد. ناگفته نماند که Kaspersky Mobile Security هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت چیزی در حدود ۱۵ دلار به فروش می رسد و با این ویژگی های بی نظیر قطعا ارزش خرید را خواهد داشت.


بهنام فرهادی بازدید : 199 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی با نام روزهای بد به در


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای روزبه نعمت اللهی با نام روزهای بد به در با بالا ترین کیفیت

این آهنگ تیتراژ پایانی سریال روزهای بد به در می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 3,456
  • بازدید کلی : 155,324
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا