loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 125 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
بازی رانندگی اسفالت 8 هوابرد
شاهکار جدید Gameloft | در کوتاهترین زمان ممکن در اندرویدینا

بله،بالاخره کمپانی فرانسوی گیم‌لافت که همه آن را به خاطر انتشار بازی‌هایی لذت‌بخش و با گرافیک می‌شناسند،

همان‌طور که اطلاع دارید سری بازی‌های Asphalt جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی در سرتاسر جهان بوده و همیشه به خاطر گیم‌پلی‌ای خاص و گرافیکی بسیار بالا شهرت داشته‌اند و اکنون برای بار دیگر در هشتمین قسمت از این سری (Asphalt 8: Airborne) باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم‌ پلی بهبود یافته هستیم که هر بازیبازی با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.جالب است بدانید که این بازی در ابتدا قرار بود با پسوند Infinity نام‌گذاری شود که بعدها به دلایلی به Airborne تغییر نام داد.در این نسخه از بازی آسفالت با اتوموبیل‌ها،مسابقات،شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که تجربه‌ی آن را برای همه لذت‌بخش خواهد کرد.پس اگر طرفدار بازی‌های استودیوی گیم‌لافت و یا سری بازی‌های آسفالت و در کل بازی‌های سبک ریسینگ هستید،توصیه می‌کنم لحظه‌ای هم برای دانلود این بازی بی‌نظیر درنگ نکنید.

بهنام فرهادی بازدید : 172 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازی گنگ استار وگاس

Gangstar Vegas نام بازی فوق العاده زیبا، اکشن و جهان-باز گنگ استار وگاس از سری بازی های پرطرفدار گنگ استار کمپانی مطرح گیم لافت است. این بار این بازی در فضای شهر لاس وگاس آمریکا انجام می شود و در آن شما آزادی عمل خاصی دارید که نظیر آن را کمتر در سایر بازی های اندروید می توان دید. برای سرگرمی، خرابکاری و جنگ با سلاح های گرم آماده شوید!

بهنام فرهادی بازدید : 98 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی حمله رعد آسای ارتش


برای اکشن چند نفره آماده اید؟ Blitz Brigade – Online FPS fun نام بازی همه جانبه سبک FPS (تیراندازی اول شخص) از کمپانی مطرح گیم لافت است که در آن شما در نقش یکی از پنج جنگجوی ماهر قرار گرفته و با سایر بازیکنان تیم تشکیل می دهید تا بتوانید دشمنان خود را در هم کوبیده و مغلوبشان کنید.

بازی با ۱۲ بازیکن و نبرد آنلاین در بازی های چند نفره، ۵ سطح مختلف (سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی)، کنترل میدان نبرد در حالت Domination، استفاده از ۳ وسیله نقلیه مختلف برای برتری تاکتیکی در جنگ، جنگ با بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح، طعنه زدن ها و متلک انداختن های جالب و منحصر بفرد برای هر کاراکتر و چت صوتی از جمله ویژگی های بازی هستند.


بهنام فرهادی بازدید : 141 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
 

مبارزات خشمگین در

Tekken Card Tournament v1.044

بازی Tekken Card Tournament یکی از بازی های پرطرفدار در سبک مبارزه است. در این بازی که به صورت مبارزات انفرادی برگزار می شود، شما با انتخاب فرد دلخواه مسابقات را آغاز کرده و با حرکات و ضرباتی که درون بازی وارد می کنید، امتیازات خود را بالا می برید. در این نسخه از بازی شما می توانید امتیازات خود را بر روی اینترنت قرار دهید و در مسابقات هفتگی شرکت کنید. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گرافیک خوب و گیم پلی عالی اشاره کرد. 

بهنام فرهادی بازدید : 125 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار زیبای اندروید Hill Climb Racing v2.21


 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

پیشنهاد می شود دانلود کنید و معتاد این بازی شوید…

Hill Climb Racing بازی بسیار بسیاز اعتیادآور و سرگرم کننده می باشد که به تازگی در گوگل مارکت به استقبال بسیار عالی مواجه شده است. این بازی بر اساس قوانین فیزیک ساخته شده است و باید در آن بتوانید ماشینتان را در مسیرهای پر پیچ و خم، سالم به مقصد برسانید. در این بازی آندروید ۳ ماشین مختلف قابل ارتقاء قرار دارد. شما می توانید قطعات مختلف ماشین نظیر موتور، لاستیک، تعلیق و … را نیز ارتقاء دهید. این بازی کم حجم آندروید دارای گرافیک عالی نیز می باشد.

بهنام فرهادی بازدید : 120 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود سریال سرزمین کهن,دانلود تمامی قسمت های سریال سرزمین کهن

.

کارگردان: کمال تبریزی      .   موضوع: سیاسی، تاریخی

سال تولید: ۱۳۸۸       .      تعداد قسمت ها: ۴۵ قسمت

مدت زمان: ۵۰ دقیقه          .               فرمت: MP4

خلاصه داستان سرزمین کهن :

پسر بچه‌ای بنام رهی که بعد از بمباران دهکده ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می گردد. سال ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می شود، اما بر اثر به وقوع  پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می سپارند. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که علقه مذهبی دارند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و…

بازیگران سریال سرزمین کهن :

شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، الهام حمیدی، فرهاد قائمیان. هنگامه قاضیانی، امیر آقایی، حسن پورشیرازی، جعفر دهقان، جواد عزتی، پژمان بازغی، میترا حجار، رضا کیانیان و…

تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 4,214
  • بازدید کلی : 156,082
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا