loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 269 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار گذاشتن والپیپر بدون تغییر سایز عکس
 Image 2 Wallpaper


آیا شما هم همیشه با مشکل تغییر سایز و یا به اصطلاح ری سایز شدن عکس ها در هنگام تعویض والپیپر رو به رو هستید؟ در تمامی دستگاه های آندرویدی یک فانکشن در بخش تغییر والپیپر گنجانده شده است که شما با انتخاب یک تصویر برای قرار گیری در هوم اسکرین ، بایست ابتدا بخشی از آن را Crop کرده و سپس آن را به عنوان تصویر پس زمینه قرار دهید. اما گاهی ممکن است بخواهید تصویر مورد نظرتان به صورت فول اسکرین و بدون Crop شدن در هوم اسکرینتان قرار گیرد ؛ اینجاست که به یک نرم افزار جداگانه برای انجام این عمل نیز پیدا می کنید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم جهت انجام این عمل به شکلی بسیار ساده شما را با نرم افزار Image 2 Wallpaper 2.0.0 آشنا کنیم.با ما در دانلود این نرم افزار همراه باشید.
بهنام فرهادی بازدید : 283 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (1)


آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی با نام عصر پائیزی




دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام عصر پاییزی با بالا ترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیر خانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی ، گیتار : فرشید ادهمی
این آهنگ قرار بود تیتراژ پایانی سریال عصر پاییزی باشد که بنا به دلایلی نامعلوم حذف شد.


به همراه متن ترانه

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

بهنام فرهادی بازدید : 181 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)


با دانلود این نرم افزار برای اندروید میتوانید به سادگی یک یا چند ویدئو مختل را با هم دیگر ادغام کرده و از آن یک ویدئو واحد بسازید. شما می توانید توسط AndroVid Pro Video Editorبخش هایی از یک فیلم را به دلخواه خود در کمترین زمان ممکن حذف کنید و باقی مانده آن را ذخیره کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد تا ویدئو ها را در پلیر داخلی خود با کیفیت بسیار بالا پخش نماید تا ان را مشاهده کنید. قابلیت مرتب سازی ویدئوها و دسته بندی آنها یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد. از جمله ویرایش هایی که توسط AndroVid Pro Video Editor می توانید بر روی فیلم های خود انجام دهید می توان به قابلیت اضافه کردن قاب های بسیار زیبا بر روی فیلم ها، افزودن افکت های متنوع و دیدنی، اضافه کردن حاشیه های مختلف به اطراف ویدئو، تبدیل کردن فیلم ها به فرمت ها مختلف، خارج سازی صدا از فیلم و … اشاره داشت. در آخر می توانید فیلم ساخته شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. AndroVid Pro Video Editor زبان های انگلیسی و عربی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این برنامه مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت حل شده اند و شاهد باگ های نسخه های قبلی نخواهد بود.

بهنام فرهادی بازدید : 135 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژیکی نبرد لرد ها Clash of Lords 2 1.0.155| اندروید


اگر به دنبال یک بازی استراتژیکی برای استفاده در تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید خود می گردید ما به شما دانلود بازی زیبای Clash of Lords 2 1.0.155 را پیشنهاد می کنیم که از گرافییکی بسیلر بالا بهره می برد که این امر جذابیت بازی را برای کسانی که از آن استفاده می کنند دو چندان خواهد کرد. این بازی به علت دارا بودن گیم پلی طولانی توانسته نظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند و به همین علت نیز توانسته رتبه بالایی را در گوگل پلی به خود اختصاص بدهد.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی زیبای نبرد لرد ها Clash of Lords شما به یک پادشاه قدرتمند تبدیل خواهید شد که باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود در تصمیم گیری ،دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید

بهنام فرهادی بازدید : 291 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی رزمی Shadow Fight 2 1.7.1 برای اندروید


گر از گیمرهای آندرویدی باشید به طور حتم با بازی محبوب وکتور آشنایی دارید. این بازی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد. این بار قصد معرفی بازی به نام Shadow Fight داریم که توسط کمپانی Nekki عرضه شده است. اگر با کمپانی Nekki آشنایی دارید؛ باید بگوییم که این کمپانی سازنده همان بازی معروف وکتور می باشد و محصول جدید این کمپانی Shadow Fight یا جنگ سایه نام دارد که این بازی هم همانند بازی وکتور به یکی از محبوب ترین بازی های آندروید تبدیل شده است و توانسته است تا به امروز بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته باشد. سبک بازی Shadow Fight 2 1.7.1 اکشن و RPG می باشد. شما در این بازی باید کاراکتری که مدیریت آن بر عهده خودتان است را به لباس و زره و سلاح جنگی مجهزه کرده و او را برای جنگ با دشمن ها آماده کنید و بتوانید دشمن هایتان را از پا در بیاورید. شما باید تا جایی پیش بروید که بتوانید به رئیس شیاطین رسیده و او را شکست دهید. این کار تنها با تمرکز بر روی ماموریت و استفاده به جا و به زمان از سلاح ها می باشد. اگر بتوانید از مهارت هایتان به درستی و در زمان مناسب استفاده کنید در این بازی موفق خواهید شد.

بهنام فرهادی بازدید : 158 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)
دانلود بازی گربه سخنگوی اندروید - باشگاه20

دانلو بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1


 

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 135 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

بهنام فرهادی بازدید : 112 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی HD روباه جنگجو

Fox Dash HD


 دانلود بازی با کیفیت hd


 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر


Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.

تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 416
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 3,549
  • بازدید کلی : 155,417
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا