loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 157 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (2)


دانلود بازی جذاب و جدید اندروید


آیا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و بسیار مهیج برای اندروید خود مدت ها به طور رایگان سرگرم شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی معروف و فکری Fruited با گیم پلی تحسین بر انگیز و بسیار سرگرم کننده ، این بار با پشتیبانی از بیش از ۲۰۰۰ دستگاه مختلف آندرویدی ! Fruited در آندروید با بهینه سازی هایی در بخش گرافیک و انیمیشن هایی جدید ف هم اکنون قابل دریافت و نصب می باشد ، اگر شما نیز با مشاهده تصویر زیر فکر می کنید با بازی مشابهی همانند این سبک بازی ها مواجه هستید ، باید بگوئیم در اشتباه هستید ! Fruited بسیار متفاوت تر و هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تر است ! این بازی با گیم پلی جدیدی مشابه با Bejewelled می باشد ، اما بخش هایی جدید نظیر میمون ها ، کرم ها و… هیجان و سرگرمی خاصی را در شخص پلیر ایجاد می کنند. امیدواریم لذت ببرید.


 

بهنام فرهادی بازدید : 115 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوتبال اندروید


 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 134 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید - باشگاه 20

دانلود بازی قطار کریسمس ۲۰۱۴


 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس ۲۰۱۴ مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس ۲۰۱۴ آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه ۲۴ مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای ۱۸ مرحله است که ۶ مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.


 

بهنام فرهادی بازدید : 205 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید - باشگاه 20

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2



آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

بهنام فرهادی بازدید : 104 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی موتور سواری در ادامه مطلب - باشگاه 20

دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0


 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از ۵۰ میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از ۹۶ زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 252 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
برای دانلود بازی اندروید  در ادامه مطلب- باشگاه 20

دانلود بازی نید فور اسپید ۲۰۱۴ Need for Speed Most Wanted



در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

بهنام فرهادی بازدید : 125 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ورزشی اندروید - باشگاه 20


دانلود بازی ورزشی اسکیت برد Downhill Xtreme 1.0.


 

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت ۳ بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید


تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 586
  • بازدید ماه : 1,231
  • بازدید سال : 4,405
  • بازدید کلی : 156,273
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا