loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 75 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر اینترنت اپرا، مخصوص موبایل (اندروید)

 

بر اساس آمار سایت سرزمین دانلود، حدود 10 درصد از کاربران داخل کشور از موبایل یا تبلت خود برای وب گردی و مشاهده سایت ها استفاده میکنند.

(این آمار بر اساس شاخص مرورگر مورد استفاده کاربران سایت به دست آمده است)

 

کاربران معمولا از دو روش برای اتصال به اینترنت توسط موبایل استفاده میکنند:

 

1. استفاده از اینترنت اپراتورهای موبایل (GPRS)

این روش نیاز به هیچ سرویس یا دستگاه جانبی ندارد. و هر جایی که موبایل تان آنتن دهد به اینترنت متصل خواهید شد. فقط کافیست از اپراتور خود بخواهید تا سرویس اینترنت GPRS شما را فعال کند. این سرویس در حال حاضر توسط همه اپراتورهای موبایل در کشور ارائه میگردد.

 

2. اتصال به یک مودم یا فرستنده WiFi

اینترنت وای فای در بسیاری از اماکن عمومی (مثل رستوران، کافی شاپ، فرودگاه، هتل، و ....) ارائه میشود. همچنین بسیاری از کاربران با استفاده از WiFi به اینترنت خانگی خود متصل میشوند. (به صورت مستقیم به مودم، و یا از طریق هات اسپات لپتاپ)

 

مهم ترین نرم افزار برای استفاده از اینترنت در موبایل، مرورگر اینترنت است. همه مرورگر های اینترنت که ما در ویندوز از آنها استفاده میکنیم، نسخه مخصوص موبایل هم دارند. اما با سابقه ترین آنها، مرورگر Opera است. کمپانی اپرا چندین سال است که مرورگر Opera Mobile را برای استفاده در موبایل ها ارائه کرده است.

 

بهنام فرهادی بازدید : 121 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار گوگل ارث، مخصوص موبایل (اندروید) - Google Earth 7.1 Android

 

 

احتمالا بیشتر شما با نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) آشنا هستید. توسط این نرم افزار میتوانید نقاط مختلف کره زمین را با استفاده از ماهواره های اختصاصی گوگل مشاهده کنید. دوربین های بسیار پیشرفته ای بر روی این ماهواره ها نصب شده که میتواند نقاط مختلف کره زمین را رصد کرده و اطلاعات جغرافیایی، آب و هوا، و حتی جزئیات کوچه ها و خیابان ها را با بزرگنمایی نمایش دهد. حتی میتوانید منزل و محله خود را با کمک این دوربین ها پیدا کنید.

 

این نرم افزار برای آشنایی با نقاط مختلف کره زمین بسیار مناسب است. و با آن میتوانید در هر زمان که مایل هستید دور دنیا را بچرخید!

th 7.1 Android

بهنام فرهادی بازدید : 115 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید

 

بازی ورزش های زمستانی


انواع ورزش های زمستانی را در بازی زیبای Athletics Winter Sports و در محیطی سه بعدی با ۲۸ رخداد ورزشی و ۸ رقابت تجربه کنید. در این بازی می توانید انواع ورزش های زمستانی را با کامپیوتر بازی و یا با دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان انجام داده و برای کسب بهترین رکوردها رقابت کنید. آیا برای بهترین در جهان شدن آماده هستید؟ حالا ورزش در دستگاه اندرویدی شماست!

بهنام فرهادی بازدید : 221 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود پارک ماشین اندروید

 

بازی پارک ماشین تریلر


در بازی زیبا و سرگرم کننده Trailer Parking پشت فرمان تریلری بزرگ رفته و آن را برای پارک در محل های تعیین شده برانید. بر جاده مسلط شده و با آوردن فشار روی پدال گاز، دیگر رانندگان را مضطرب کنید! باید توجه داشته باشید که هدایت و راندن وسایل نقلیه بزرگ تر، مهارت رانندگی بالاتری را می طلبند. شما در عین رانندگی، باید وزن آن را هم به درستی مدیریت کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 117 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید

 

بازی انتقام جوی تاریکی


Dark Avenger نام بازی فوق العاده زیبا و اکشنی است که در آن شما در نقش یک کماندار قرار گرفته، وارد سردابه می شوید و راه خود به سوی جاودانگی را با شمشیرزنی و نابود کردن دشمنان باز می کنید. اویل از خواب بیدار شده است! قهرمان های ما باید به پا خیزند و نیروهای تاریکی را به اعماق جهنم برگردانند.

شما می توانید قهرمان خود را از بین سه گروه قهرمانان اسطوره ای راهب، کماندار و جادوگر که هر یک دارای قدرت ها و مهارت های منحصر بفرد خود هستند، انتخاب کنید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 114 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید

 

بازی بیلیارد حرفه ای


Pool Break Pro نام بازی حرفه ای بیلیارد شامل چندین نوع حالت مختلف بیلیارد است. گرافیک تمام صفحه و سه بعدی بازی دیدنی است و حرکات آن بسیار دقیق و واقع گرایانه هستند. شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره و آفلاین با کامپیوتر بازی انجام داده و یا با دوستان و دیگر بازیکنان بصورت چند نفره و آنلاین بازی کنید.

بهنام فرهادی بازدید : 115 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید

 

بازی بوکس جهانی ربات ها


طرفداران بازی Real Steel هم اکنون می توانند مبارزه بین ربات ها را با اکشن و سرگرمی بیشتر و همچنین ربات های بیشتری در بازی Real Steel World Robot Boxing تجربه کنند! این بازی دارای ضربات مشت بیشتر، مبارزه های سخت تر و دو برابر اکشن بیشتر با گرافیک بهتر، ربات های نسل جدید، حالت های بازی بیشتر و امکان بازی چند نفره است.

در آینده نه چندان دور، بوکس به حد افراطی خود کشیده شده است؛ مردم و ربات ها با هم همگام شده اند تا تجربه سرگرمی بزرگ تری از زندگی خود را داشته باشند. یکی از ربات ها را انتخاب کرده و برای رسیدن به پیروزی، با ربات های دیگر مبارزه کنید!

 

 

بهنام فرهادی بازدید : 155 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی رانندگی در جاده های بد

 


 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 813
  • بازدید ماه : 1,458
  • بازدید سال : 4,632
  • بازدید کلی : 156,500
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا