loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 172 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید

نرم افزار زیبای دفترچه خاطرات


پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Private DIARY v5.0 نرم افزاری مفثید و کاربردی برای یاداشت تمام خاطرات خود می باشد.با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمام رویداد ها و اتفاق های روزانه زندگی خود را در تلفن همراه تان یاداشت کنید تا در تنهایی بر آن ها مروری دشاته باشید و از آنها لذت ببرید.در این نرم افزار حتی میتوانید یک عکس را به متن نوشته شده اضافه کنید به عنوان مثال با توجه به اتفاق های آن روز آن عکس را انتخاب کنید.همچنین گذاشتن پسورد روی فایل ذخیره شده و تنظیمات بر اساس تاریخ از ویژگی های این نرم افزار اندروید میباشد.این نرم افزار جالب را به طور رایگان برای تبتل و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

 

بهنام فرهادی بازدید : 105 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزاراندروید

 دانلود نرم افزار گرافیکی


پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Monte Gallery – Image Viewer یک نرم افزار قوی جهت نمایش تصاویر شما میباشد. این نرم افزار قابلیت های زیادی به شما میدهد که شما قادر خواهید بود به عکس یادداشت اضافه کنید. همچنین این برنامه عکس های شما را بر اساس نام آن ها , تاریخ عکس گرفته شده و محل عکس میتوانید تقسیم بندی کند .در ادامه به برخی از کاربرد های دیگر نرم افزار اشاره شده است.
۷٫ پیش نمایش: شما می توانید تصاویر را از طریق پیشنمایش بدون رفتن به پوشه  ببینید.
۸٫ قفل: قفل کردن پوشه، به طوری که کاربر می تواند عکس های شخصی و یا مورد نیاز امنیتی را قفل کند.
۹٫ ویژگی های پیش فرض: به اشتراک گذاری، حذف، انتقال، کپی، چرخش، ویرایش، برش، نصب و راه اندازی، و غیره.

بهنام فرهادی بازدید : 153 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید

نرم افزار بسیار جذاب آلارم ملایم


یک آلارم مناسب به هیچ وجه نباید خواب آرام و رویایی که می بیند را بر هم بزند! Gentle Alarm برای این منظور طراحی شده که با استفاده از پخش یک پیش آلارم قابل انتخاب، شما را به آرامی و ملایمت از خواب سبکتان بیدار کند. نرم افزارهای آلارم ساعت نمی دانند که شما در خواب سبک به سر می برید یا عمیق! اما آنها می توانند یک پیش آلارم بسیار آرام و ملایم پخش کنند تا تنها در صورتی که در خواب سبک به سر می برید بتوانید آن را بشنوید و بیدار شوید. اگر هم در خواب عمیق بودید، به راحتی می توانید تا پایان پیش آلارم بخوابید!

بهنام فرهادی بازدید : 157 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید

بازی شبیه ساز کامیون



فکر می کنید در بازی Truck Simulator 2014 می توانید تمامی کارها را بدرستی به پایان برسانید؟ بازی دارای امکانات و وِیژگی های جدید بسیار و محیط ها و زمین های عظیم و واقع گرایانه است. از بین کامیون هایی که با دقت و جزئیات طراحی شده اند، یکی را انتخاب کرده، آن را تا شهرها برانید و کارهایی را که دوست دارید انجام دهید را انتخاب کنید. شما در بزرگراه ها، پل های بزرگ، خیابان های کوچک و… رانندگی خواهید کرد و به انجام ماموریت های مختلف از جمله حمل بار، سوخت رسانی و… خواهید پرداخت.

بهنام فرهادی بازدید : 144 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید

بازی خدای دودل



قدرت خلقت در دستان شماست! در بازی بسیار زیبا، جذاب و سبک پازل Doodle God™ HD، ترکیبات مختلف از جمله آتش، زمین، باد و هوا را با هم ترکیب و یکی کرده تا یک دنیای کامل بسازید. البته؛ دنیای ما یک روز ساخته نشده بود! شما از جانوران کوچک و میکروسکپی تا خلق حیوانات، ابزارها، طوفان ها و حتی ارتش پیش از آنکه جهان را کامل کنید، پیش می روید. اما مراقب باشید؛ قدرت شما عواقب ناخواسته هم دارد!

بهنام فرهادی بازدید : 91 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندروید

نرم افزار یادگیر پیانو


Learn Piano یا Pianist HD، بهترین نرم افزار برای یادگیری پیانو در دستگاه های اندرویدی است و امکان نواختن آهنگ های مورد علاقه شما را بطور مستقیم و بدون هیچ تمرینی فراهم می آورد. این نرم افزار کیبورد، ۱۲۸ ادوات موسیقی و بیش از ۵۰٫۰۰۰ آهنگ دارد. نرم افزار جنبه آموزشی دارد و یکی از لذت بخش ترین نرم افزارهای موسیقی ارائه شده برای اندروید است. شما می توانید نوت به نوت آهنگ ها را با ادوات موسیقی بسیار بنوازید.

بهنام فرهادی بازدید : 120 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید

بازی اوج پس سوز


وارد آسمان شده و نبرد هوایی را با سریع ترین جت های جنگی جهان تجربه کنید! After Burner Climax یک بازی سریع، اکشن و دیوانه وار جنگ هوایی است که شما را وارد میدان نبرد سریع ترین هواپیماها و جت های جنگی دنیا می کند. در حالی که تلاش می کنید دشمنان خود را مورد هدف قرار دهید، مراقب باشید که با هواپیماها و جت ها، موشک ها و گلوله های آنها برخورد نکنید.

بازی دارای یک خط داستان در ۲۰ استیج است که شما را غرق در اتفاقات و ماجراهای مختلف می کند. با بدست آوردن گزینه های قابل دستیابی موجود در مسیر (achievementها)، می توانید به قدرت ها و سلاح های جنگی فوق العاده ای دست پیدا کنید.

تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 571
  • بازدید ماه : 1,216
  • بازدید سال : 4,390
  • بازدید کلی : 156,258
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا