loading...
باشگاه 20 - سایت تخصصی دانلود
بهنام فرهادی بازدید : 414 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
بازی گیاهان در برابر زامبی ها

Plants vs. Zombies™ ۲ نام سری دوم بازی بسیار زیبا، محبوب، اکشن-استراتژیکی و ماجرایی Plants vs. Zombies است که سرگرمی و چالش را به دستگاه صفحه لمسی شما می آورد. به Dave دیوانه در ماجراجویی دیوانه وارش ملحق شوید، جایی که شما از سپیده دم تا پایان روز با سپاهی از زامبی ها مبارزه می کنید. ارتشی از گیاهان جدید و قدرتمند را گرد آورده، آنها را با غذاهای گیاهی و گزینه های قدرتی خود تقویت کرده و وارد میدان نبرد کنید!

گیاهان و زامبی های جدید، تقویت گیاهان گلدار با دوز تندرستی غذای گیاهی، قدرت های انگشتی شگفت انگیز برای تلنگر زدن به زامبی ها، جمع آوری زامبی ها از تمامی جهان ها در مهمانی Piñata و بردن جوایز، جمع آوری کلیدها برای بازی کردن ماموریت های جانبی باارزش و جمع آوری سکه ها برای خرید گزینه های قدرتی (power-ups)، از جمله ویژگی های بازی هستند.

بهنام فرهادی بازدید : 135 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
پخش کننده موسیقی



n7player Music Player یک نرم افزار نوآورانه و سه بعدی برای پخش فایل های صوتی و MP3 در دستگاه های اندرویدی است. این نرم افزار، تجربه گوش دادن موزیک شما را به مانند سفر یک هواپیمای تک نفره پُر از کاورهای آلبوم موسیقی، بصری می کند. با استفاده از امکان چند لمسی می توانید زوم به داخل یا خارج کنید و نماهای مختلفی از موزیک خود را ببینید. فضای اصلی نرم افزار به مانند ابری از برچسب های تعاملی است که دسترسی شما را به موسیقی دلخواهتان آسان می کنند. طراحی حداقلی و رابط کاربری روان، امکان انتخاب سریع آهنگ ها را از کتابخانه موسیقی فراهم می کند.

بهنام فرهادی بازدید : 107 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
بازی قبیله ها


The Tribez یکی از زیباترین و لذت بخش ترین بازی ها در بین بازی های سبک ساخت شهر می باشد. بازی دارای دنیای مرموز و انسان اولیه است که ساکنین آن را مردمی صلح دوست تشکیل می دهند.

دهکده عصر سنگ خود را ساخته و سرزمین های پنهان در پشت کوه ها و دریاها را کاوش کنید. قبیله تان بر این باور است که شما از جانب خدایان ارسال شده اید تا آنها را به سوی موفقیت و سعادت راهنمایی کنید!

بهنام فرهادی بازدید : 248 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
بازی میمون های تایکی



در بازی زیبای اکشن-استراتژیکی Tiki Monkeys، به تعقیب و شکار میمون های غارتگری که طلا و جواهرات دزدان دریایی را دزدیده اند، بپردازید. گنج های دزدیده شده را بازگردانید! دزد دریای دلخواه خود را انتخاب کرده، او را به جنگل اعزام کنید و آن میمون های فضول و مشکل ساز را پیدا کنید!

تا هر چقدر که می توانید نواحی مختلف جنگل را پاکسازی کنید، از موانع دوری کنید و برای بدست آوردن جواهرات میمون ها را بزنید، در حالی که مراقب حملات موزی و نارگیلی آنها هستید!

بهنام فرهادی بازدید : 241 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی بلوک ها


Unblock Me FREE نام بازی ساده، جذاب، صفحه ای و پازل مانند است که هدف شما در آن، خارج کردن بلوک قرمز رنگ با حرکت دادن سایر بلوک های بر سر راه است. بازی دارای ۴ مرحله مختلف از آسان تا سخت است. بازی در کل دارای ۵۰۰۰ پازل است و به مرور چالش برانگیزتر می شود، طوری که خارج کردن بلوک قرمز بسیار سخت می شود!

بهنام فرهادی بازدید : 101 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندرویدیها

نرم افزار آنتی ویروس نود 32


 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.


بهنام فرهادی بازدید : 121 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود کدهای بازی آنلاین در ادامه مطلب


ابزار و کدهای جالب - بازی آنلاین

با توجه به استقبال شما بازدیدکنندگان گرامی از ابزارهای وبلاگ نویسی این بار ابزار بازی آنلاین در وبلاگ را برای شما آماده نمودیم. شما با قرار دادن این کد در وبلاگتان به بازدیدکنندگان وبلاگتان این امکان را میدهید که علاوه بر استفاده از وبلاگتان به رایگان از بازی های آنلاین استفاده کنند. ما در این مجموعه بیش از 600 بازی آنلاین را قرار داده ایم که به صورت رندم و تصادفی به بازدیدکنندگان شما نمایش داده میشود و با کلیک بر روی بازی مورد نظر می تواند به صورت رایگان و آنلاین بازی کند. کد ها را در جای مناسبی در ویرایش قالبتان قرار دهید و یا در بخش اسکریپت ها و کدهای اختصاصی موجود در تنظیمات پنل مدیریت وبلاگتان قرار دهید.


بهنام فرهادی بازدید : 72 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

چگونه رتبه سايت خود را در alexa بالا ببريم

 

آلكسا يكي از بزرگترين و معتبر ترين وب سايت هايي است كه رتبه هر وب سايتي در آن، مي تواند نقش مهمي در موفقيت آن داشته باشد كه در اين مقاله به راهكار هاي افزايش رتبه سايت در آلكسا مي پردازیم.

Alexa is one of the largest and most trustworthy websites ranking website, it will have an important influence on the success of its strategy to enhance this paper, we Alexa Rank of the site

بهبود رتبه يا رنكينگ سايت يا وبلاگ در آلكسا

به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 32

درباره ما
Profile Pic
مرجع تخصصی دانلود رایگان بازیهای اندروید، نرم افزار اندروید، آموزش کامپیوتر، بازی ها و نرم افزارهای کامپیوتر، فیلم، ترانه، فیلتر شکن، نوحه، عکس، اینترنت، پزشکی، کدهای وبلاگ و سایت و ... منتظر نظرات سازنده شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از نظر شما چه بخش هایی از سایت مفید تر است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 1,337
  • بازدید سال : 4,511
  • بازدید کلی : 156,379
  • کدهای اختصاصی
    لطفاً حمایتمان کنید


    دریافت کد گوگل پلاس

    رنک الکسا